سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۵

اخبار

استفاده از تمام ظرفیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان صنعت نفت تهران

با استفاده از تمام ظرفیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان صنعت نفت تهران تا تاریخ 10 آبانماه حدود 5 هزار دز واکسن برای عموم مردم تزریق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، زهرا نعیم آبادی کارشناس مسئول واکسیناسیون شاغلین در بیمارستان صنعت نفت تهران با اعلام این خبر که واکسیناسیون کادر درمان در بیمارستان از دهم اسفند ماه سال 99 آغاز بکار کرد گفت : طی هشت مرحله واکسیناسیون انجام شد و آخرین مرحله  24 مرداد امسال بود و 1446 نفر با واکسن های مورد استفاده شامل سینوفارم،اسپوتنیک ، بهارات و آسترازنکا واکسینه شدند .

نعیم آبادی تصریح کرد : آغاز بکار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان صنعت نفت تهران از 27 شهریور امسال بود و اولین مرحله خانواده های پرسنل شاغل در بهداشت و درمان بوده است.

این کارشناس ادامه داد: در مرحله دوم در این  مرکز که در محل سابق درمانگاه شهید سخایی مستقر است ، برای عموم مردم با توجه به پروتکل های وزارت بهداشت واکسن سینوفارم تزریق شد.

وی افزود : این پایگاه همه روزه حتی در روزهای تعطیل در نوبت صبح و عصر فعال است ، گروه های فعال در این مرکز واحد بهداشت عمومی و محیط ، واحد پرستاری ، پرسنل امور اداری ،پرسنل حراست و واحد روابط عمومی است که با تمام قوا در حال خدمت رسانی هستند.

کارشناس مسئول واکسیناسیون شاغلین در بیمارستان صنعت نفت تهران گفت :  در حال حاضر در این مرکز علاوه بر واکسیناسیون عمومی ، تزریق واکسن کرونا ( بوستر)  با توجه به پروتکل های وزارت بهداشت برای کادر درمان و افراد با سیستم ایمنی پایین نیز انجام میشود.

وی اظهار داشت : تعداد واکسن های تزریق شده از روز 27 شهریورماه تا 10 آبان حدود 5 هزار دز می باشد  و تمامی افرادی که دو دز را دریافت کرده اند ، میتوانند با مراجعه به سایت https://salamat.gov.ir/ کارت واکسن خود را دریافت نمایند.

نعیم آبادی بیان کرد : باتوجه به دستور العمل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افراد بالای 60 سال که دو دوز واکسن‌های سینوفارم ،بهارات و برکت را دریافت کردند باید بعد از گذشت 4 ماه برای دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند .

این کارشناس بهداشت خاطر نشان کرد : خوشبختانه با تلاش و  حمایت های دکتر رضا شهرامی سرپرست مدیریت امور درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راه اندازی این پایگاه موجب شد تا امروز شاهد افزایش میزان رضایتمندی مراجعین باشیم.

خبرنگار: نفیسه هوشیار

۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۱۳,۶۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید