سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱

اخبار

راه اندازی مرکز جامع تخصصی طب صنعتی منطقه پارس جنوبی در عسلویه

سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به همراه دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از مرکز PCR بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بازدید کردند.
در این بازدید دکتر سعید گران پی با تشریح وضعیت مرکز PCR اظهار داشت: این مرکز با کمک مالی صنایع نفت منطقه و با هدف شناسایی و تشخیص بیماری کووید ۱۹ از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز بکار کرد‌. 
دکتر گران پی اضافه کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ مورد تست تشخیصی کووید ۱۹ در این مرکز انجام شده که نقش مهمی در مقابله و کنترل اپیدمی کرونا ایفا کرده است. 
گران پی بر لزوم تغییر کاربری این مرکز به مرکز جامع تخصصی طب صنعتی منطقه پارس تاکید کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز پایش سلامت کارکنان صنعت با سهولت و بستر تخصصی انجام می شود. 
مدیر عامل منطقه ویژه پارس نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریتی و پرسنل بهداشت و درمان نفت گفت: باید نظام متمرکز پایش سلامت کارکنان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی استقرار یابد و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. 
سخاوت اسدی افزود: در راستای تامین اعتبار تغییر کاربری و تامین مالی و خرید تجهیزات این مرکز از ظرفیت جلب مشارکت شرکت های مستقر در منطقه بهره خواهیم گرفت.

 

طب صنعتی 4
طب صنعتی 3
طب صنعتی 2
طب صنعتی 1

۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۳۳
بهداشت درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید