سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۳

اخبار

تدوین و ابلاغ منشور دیپلماسی سلامت صنعت نفت، گامی اساسی جهت تقویت استراتژی بین المللی سازمان

دومین جلسه شورای تخصصی امور استراتژیک و بین الملل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور اعضای شورا امروز 12 مرداد ماه در ستاد سازمان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدای جلسه، دکتر فرشاد علیخانی، مشاور مدیرعامل و رییس شورای تخصصی امور استراتژیک و بین الملل سازمان، به اهمیت و ضرورت تدوین، ابلاغ و عملیاتی سازی منشور دیپلماسی سلامت صنعت نفت و اقدامات انجام گرفته در شورا اشاره کرد.

 وی از زحمات و خدمات کادر درمان در مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرده و افزود : ایجاد تحول در سازمان مستلزم اراده و حمایت مدیریت ارشد و آمادگی سازمان است که خوشبختانه شاهد حمایت همه جانبه دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان هستیم.


دکتر علیخانی با تاکید بر اینکه شوراها بازوهای مشورتی مدیرعامل و حوزه راهبری سازمان هستند گفت : شورا ها نقش مهمی در ایجاد فرهنگ همکاری و فرهنگ صحیح مدیریتی دارند و باتوجه به نگاه ویژه مدیرعامل سازمان به رضایتمندی جمعیت تحت پوشش به دنبال ارائه راه کار و روش های نوین برای دستیابی به این مهم هستیم.

رییس شورای تخصصی امور استراتژیک و بین الملل سازمان تصریح کرد: ما به دنبال فرصت های محیطی هستیم و ضمن هماهنگی با مدیرعامل سازمان در جهت مطالعات زیربنایی جهت تدوین و نهایی سازی سند دیپلماسی سلامت در سازمان، گام های موثری برداشته شده است.

وی بیان کرد : بررسی شاخص های کلیدی عملکرد مدیریتی سازمان ، بازارایی ساختار سازمانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف و افزایش سود و کاهش هزینه ها می تواند کیفیت خدمات سازمان را ارتقا دهند .

دکتر علیخانی اظهار داشت : پیش نویس منشور دیپلماسی سلامت صنعت نفت با مساعدت تیم تشکیل شده در شورا و با همکاری دوستان در وزارت امور خارجه تدوین و نهایی شده که انشالله در دولت جدید به استحضار و امضای مقام عالی وزارت نفت خواهد رسید. هدف اصلی از تهیه این پیش نویس، هم راستایی فکری ، برنامه ایی و اجرایی جهت تقویت روابط خارجی سازمان است.

در ادامه این جلسه اعضای شورا، به بیان دیدگاه های خود درباره منشور سلامت صنعت نفت پرداختند و اجماع موجود درباره اهمیت و ضرورت پیاده سازی آن در سازمان را مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان نشست، با عنایت به دیدگاه مدیرعامل سازمان مبنی بر همکاری شورا در ارایه نظرات مشورتی در خصوص روزآمدسازی برنامه استراتژیک و نیز سند چشم انداز سازمان، مقرر شد از مدیریت برنامه ریزی سازمان، دعوت بعمل آید تا گزارشی از وضعیت موجود و جهت گیری های بازآرایی برنامه استراتژیک و سند چشم انداز سازمان را در سومین نشست شورا ارائه کند. پیشنهادات اصلاحی اعضای شورا اخذ شده و ضمن گزارش مراتب به مدیرعامل سازمان، توصیه شود که در بازبینی و روزآمدسازی برنامه های استراتژیک سازمان، مد نظر قرار گیرند.

خبر شورای استراتژیک 5
خبر شورای استراتژیک 4
خبر شورای استراتژیک 2


خبر شورای استراتژیک 7
خبر شورای استراتژیک 6
۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲
تعداد بازدید : ۱۵,۸۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید