سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۹

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ:

نوبت دهی اینترنتی در بیمارستان توحید جم راه اندازی می شود/پیگیری برای افزایش خدمات فوق تخصصی به بیمارستان

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: بیمارستان توحید جم در برخی رشته های پزشکی به خدمات فوق تخصص ارتقا می یابد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی با اعلام این خبر گفت: پیگیری های بسیار جدی برای تامین تجهیزات مورد نیاز جهت ارتقای خدمات تخصصی بیمارستان توحید جم در برخی رشته های پزشکی انجام شده که امیدواریم با همکاری خوب وزارت بهداشت و حمایت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این مهم هر چه سریع تر اجرایی شود.
وی از برنامه ریزی برای توسعه کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم خبر داد و افزود: برای افزایش رفاه مراجعان و بیماران، سالن انتظار موقت در کنار کلینیک تخصصی بیمارستان احداث می شود.
دکتر گران پی اضافه کرد: در راستای بروزرسانی و ارائه خدمات بهتر به بیماران، سامانه نوبت دهی اینترنتی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم در حال راه اندازی است تا بیماران بتوانند به راحتی با اینترنت، اقدام به رزرو نوبت کنند که اجرای این طرح نقش مهمی در تسهیل خدمات دهی و کاهش بار مراجعه کلینیک تخصصی خواهد داشت.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ همچنین از تداوم اجرای طرح توسعه بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: خوشبختانه برخی مسائل و مشکلات فنی موجود در مسیر تداوم اجرای طرح رفع شده و با همکاری شرکت پالایش گاز فجر جم این طرح توسعه ای با سرعت و کیفیت مطلوب ادامه می یابد.

 

 دکتر گران پی - کلینیک -2

۳ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۵
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۹۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید