سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۲

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ:

آغاز واکسناسیون کرونا برای کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی/ حدود 1000 نفر پرسنل سکوهای گازی واکسینه می شوند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ از آغاز تلقیح واکسن کووید 19 برای کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در حاشیه آغاز واکسناسیون کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی گفت: سکوهای گازی پارس جنوبی پیشقراولان تولید در عرصه صنعت نفت و گاز هستند و تامین سلامت این کارکنان برای تداوم و استمرار تولید و تامین اقتصاد کشور ضرورت دارد که از ابتدای آغاز واکسناسیون کرونا در کشور، رایزنی های گسترده ای از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام شد.
دکتر گران پی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نگاه مثبت معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، تامین حدود 2 هزار دوز واکسن کووید 19 برای کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد آغاز اجرای این طرح حیاتی در صنعت هستیم.

وی اضافه کرد: این واکسناسیون در چارچوب اولویت بندی تعریف شده در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شرایط ویژه سکوهای گازی انجام شده چرا که با توجه شرایط و محیط کاری و لزوم تامین سلامت این کارکنان در راستای استمرار تولید پایدار گاز کشور، اجرای طرح واکسناسیون در سکوها از ضرورت ویژه برخوردار است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ تصریح کرد: یکی از چالش های جدی صنعت در بخش سکوهای گازی، احتمال همه گیری کرونا و تعطیلی فعالیت این بخش مهم اقتصادی کشور بود که بحمدالله با همکاری و همدلی ویژه میان وزارت نفت و بهداشت این مهم به انجام رسید.

دکتر گران پی با بیان اینکه در مرحله اول حدود 1000 نفر از پرسنل سکوهای گازی واکسینه می شوند خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مثبت دو جانبه شاهد تداوم واکسناسیون سایر بخش های صنعت به ترتیب اولویت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بهترین واکسن، اولین واکسن است یادآور شد: همه واکسن های معرفی شده در کشور دارای درصد بالایی از ایمنی بخشی است از همه کارکنان سکوهای گازی انتظار داریم از واکسناسیون استقبال کنند تا شاهد فعالیت سکوهای گازی در شرایط خاص و ویژه تحریم کشور باشیم.

دکتر گران پی از پیگیری ویژه مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  و همکاری خوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیریت ارشد وزرات بهداشت برای تامین واکسن قدردانی کرد.

 

تزریق واکسن کارکنان سکوها 20
تزریق واکسن کارکنان سکوها 19
تزریق واکسن کارکنان سکوها 14

 

۳۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۵۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید