سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳

اخبار

بازدید سرپرست عملیات سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

دکتر سید محمدرضا موالی زاده سرپرست عملیات سازمان چهارشنبه 23 تیر ماه جاری از بیمارستان های نفت آبادان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، سرپرست عملیات سازمان در گفتگو با واحد روابط عمومی هدف از این بازدید را دیدار با مسئولین منطقه و بررسی نیازهای تجهیزاتی بیمارستان نفت آبادان برای بهبود سطح کیفیت خدمات اعلام کرد.
ایشان از تعدادی از بخش های بیمارستان فعلی نفت آبادان بازدید و وضعیت موجود و نیازهای تجهیزاتی بیمارستان نفت آبادان را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و با کارکنان و مسئولین واحدها نیز گفتگو کرد.
دکتر سیدمحمدرضا موالی زاده سپس از بیمارستان در حال ساخت نفت آبادان بازدید و ضمن گفتگو با مهندس پروژه طرح، پیشرفت فیزیکی و چگونگی ادامه ساخت طرح را مورد بررسی قرار داد.پس از آن به درمانگاه طب صنعتی در پالایشگاه رفت و با حضور در جلسه نیازها و مشکلات طب صنعتی پالایشگاه را نیز از دکتر شهرام داوودی معاونت طب صنعتی جویا شد.
دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گزارشی از وضعیت بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، شرایط منطقه و خدمات، انتظارات  و مشکلات که برطرف شدن آن به ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات و بالا رفتن رضایتمندی کمک شایانی می کند را ارائه کرد.

خبر آبادان

رسانه جدید
خبر آبادان

۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۱۷,۳۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید