سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۱

اخبار

عقد قرارداد و همکاری با بزرگترین مرکز سوختگی جنوب کشور

طی بازدید رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ابعاد مختلف عقد قرارداد و همکاری دو جانبه در ایجاد ساختار نظام مند انتقال بیماران سوختگی حوادث صنعتی منطقه پارس جنوبی به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز در قالب برنامه ریزی عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دراین بازدید دکتر سعید گران پی، با اشاره به اهمیت موضوع رسیدگی به آسیب دیدگان سوختگی حاصل از سوانح در صنعت نفت، در استفاده از زمان طلایی درمان بیماران سوختگی است افزود؛ جهت این مهم، نیازمند ایجاد زیر ساخت ها و فراهم نمودن بسترهای هستیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ گفت: آتش سوزی، بخش قابل توجهی از حوادث بالقوه در مراکز صنعتی حوزه انرژی نفت، گاز و پتروشیمی محسوب می گردد که اعزام به موقع به مراکز پیشرفته تخصصی سوختگی می تواند اهمیت موثری در نجات مصدومین، داشته باشد.

وی افزود: زنجیره گسترده مراکز صنعتی انرژی در منطقه پارس جنوبی ایجاب می کند، مرکز پیشرفته ای در زمینه درمان سوختگی های صنعتی ناشی از حوادث، بعنوان پشتیبان ارائه خدمات در این حوزه درمان تخصصی به لحاظ ساختاری تعریف و تعیین گردد.

دکتر گران پی تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت قابل توجه مرکز سوختگی شهید چرومی استان بوشهر از منطقه پارس جنوبی، انتقال بیماران سوختگی به این مرکز با چالشهایی مواجه است که متاسفانه عملا نتایج قابل قبول و مطلوبی حاصل نمی گردد. لذا عقد قرار داد با مرکز سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز بعنوان بزرگترین مرکز سوختگی جنوب کشور امکان بهره مندی مصدومین سوانح سوختگی بزرگترین قطب انرژی اقتصادی کشور از پیشرفته ترین خدمات پزشکی و درمانی را فراهم می آورد.

در ادامه این بازدید؛ طی نشستی که با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و رئیس مرکز سوختگی امیرالمومنین(ع) صورت گرفت؛ ابعاد مختلف عقد قرارداد و همکاری دو جانبه در ایجاد ساختار نظام مند انتقال بیماران سوختگی حوادث صنعتی منطقه پارس جنوبی به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز در قالب برنامه ریزی عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند  مدت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این بازدید،  دکتر ایرج جامه بزرگی رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ نیز دکتر سعید گران پی را همراهی کرد.

بازدید مرکز سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز

۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید