سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۴

اخبار

بازدیدرئیس بازرسی سازمان از بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات و سرپرست تدارکات کالا ،دارو و تجهیزات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی و قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و کارشناس ارشد حوزه مدیریت تدارکات کالا و دارو و تجهیزات سازمان از بخشهای مختلف بیمارستان توحید جم و دفتر نظارت بر درمان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ در راستای بازدید های دوره ای مناطق 14 گانه سازمان روزهای نهم و دهم خرداد ماه سال جاری تیم بازرسی سازمان از بخشهای واحد تدارکات دارویی و تجهیزات پزشکی ،انبار دارو و تجهیزات پزشکی ،داروخانه، آزمایشگاه ،دندانپزشکی ،کلینیک تخصصی ،واحد بهبود کیفیت ،امور مالی و دفتر نظارت بر درمان بوشهر بازدید و ضمن بررسی شرایط گیرندگان خدمت از نزدیک در جریان روند ونحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفتند.

  دکتر امینی در جلسه ای که با حضور دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و خانم آجیدیان برگزار شد ، گزارشات واصله بهداشت و درمان نفت بوشهر و خارگ به واحد بازرسی سازمان مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت و اقدامات لازم در این زمینه اتخاذ گردید.

دکتر امینی در بازدید از بخشهای بیمارستان ضمن ابراز خداقوت به کادر درمان در بحران کرونا پیگیر کمبودها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در بیمارستان توحید جم شد و مقرر گردید در این زمینه عنایت ویژه ای به منطقه جم شود و همچنین از نزدیک مسایل و مشکلات همکاران را نیز مورد بررسی قرار داد و قول مساعد جهت پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات دادند.

 گفتنی است دکتر امینی رئیس بازرسی و شکایات سازمان حکم دکتر سعید گران پی به عنوان « رئیس کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ»  به وی ارائه نمود.

 

 

 

بازدید دکتر امینی بازرس سازمان 4


بازدید دکتر امینی بازرس سازمان 2

بازدید دکتر امینی بازرس سازمان 3

 

بازدید دکتر امینی بازرس سازمان 5
  حکم دکتر گران پی سلامت اداری

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید