سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۴۱

اخبار

بازدید راستی آزمایی سنجه های اعتبار بخشی ملی در بیمارستان توحید جم

بازدید راستی آزمایی اعتبار بخشی توسط دکتر جواد ملبویی ارزیاب کشوری و آسیه شبانکاره کارشناس دفتر بهبود و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیمارستان توحید جم انجام شد

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، در ابتدا ارزیابان بازدید از کلیه بخش های درمانی و غیر درمانی و واحدهای پاراکلینیکی با توجه به سنجه های اعتبار بخشی با همراهی تیم مدیریتی بیمارستان توحید جم انجام دادند و اعضای تیم مدیریت بیمارستان ضمن معرفی ، فعالیت های حوزه مربوط به خود را بیان نمودند.

سپس جلسه ای با حضور ارزیاب ارشد و کارشناس اعتبار بخشی علوم پزشکی  بوشهر ،دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ،مترون ،مدیر بهبود کیفیت،سوپروایزر کنترل عفونت و مسئول ایمنی بیمار،مسئول مدیریت بحران و مدیر داخلی بیمارستان توحید جم برگزار شد .

در این جلسه دکتر باقری به معرفی خدمات قابل ارائه بیمارستان توحید جم پرداخت و کلیه اقدامات مقابله با کرونا طی یکسال گذشته که توسط این بیمارستان انجام شده است را تشریح نمود.

در ادامه ارزیابان اهداف انجام ممیزی و راستی آزمایی اعتبار بخشی را بر شمرده و اضافه نمودند،اجرای این برنامه در جهت افزایش کیفیت هرچه بیشتر ارائه خدمات به بیماران است.

گفتنی است بیمارستان توحید جم بطور مستمر و در فواصل زمانی معین توسط ارزیابان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطابق با سنجه های اعتبار بخشی ارزیابی می شود.

 


 

بازدید اعتبار بخشی 12

 

بازدید اعتبار بخشی 1
بازدید اعتبار بخشی 7
بازدید اعتبار بخشی 3

۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۴۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید