سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۲

اخبار

اولین جلسه سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر وخارگ با مسئولین ستادی و درمانی

دکتر سعید گران پی سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با مسئولین ستادی و درمانی در سالن جلسات درمانگاه شهید تندگویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , دکتر گران پی در ابتدای این جلسه با اشاره به اولویت سازمان در خصوص توسعه خدمات در منطقه عسلویه بر راه اندازی مرکز جامع سلامت کار در منطقه پارس جنوبی به منظور تقویت حوزه سلامت کار و طب صنعتی و تمرکز بر سلامت کار کارکنان تاکید کرد و گفت : ان شالله با همکاری شما مسئولین ستادی و درمانی بتوانیم بزرگترین هدف سازمانی که همان تمرکز بیشتر بر راه اندازی مرکز جامع طب صنعتی می باشد را به مرحله اجرا برسانیم.

دکتر گران پی در ادامه صحبتهای خود در مورد الزامات ،سیاستها ، اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این منطقه و برنامه های اجرایی مد نظر و همچنین مواردی از قبیل بیمه تکمیلی کارکنان ،رضایتمندی ارباب رجوع ،راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و ... مواردی را مطرح نمود.

دکتر گران پی، ضمن اشاره به راه اندازی کمیته های تخصصی / مشورتی با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت در شرایط کرونا اظهار داشت؛برگزاری این‌ کمیته ها به‌منظور افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری برای تبیین راهکار مناسب در حوزه‌های مختلف مدیریتی، ضروری است.

سپس دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم ضمن تبریک انتصاب دکتر گران پی , گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات بخش های مختلف بیمارستان ,طب صنعتی ،درمان و پزشکی خانواده،پیگیری برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ جهت کارکنان درمانگاههای زیر مجموعه بهداشت و درمان بوشهر در منطقه عسلویه و ... توضیحاتی را ارائه نمودند.

دکتر گران پی در پایان این جلسه از خدمات ارزنده و تلاشهای بی شائبه دکتر مالکی به عنوان رئیس سابق بهداشت ودرمان بوشهر و خارگ تقدیر و تشکر نموده و برایشان موفقیت و سربلندی آرزو نمود.

در این نشست پیشنهادات و‌نقطه نظراتی نیز از سوی مسئولین شرکت کننده در جلسه مطرح و توضیحاتی توسط دکترگران پی در این زمینه برای حاضرین ارائه گردید.

 

اولین جلسه دکتر گران پی  1

اولین جلسه دکتر گران پی  6

      

اولین جلسه دکتر گران پی

 

اولین جلسه دکتر گران پی  4

اولین جلسه دکتر گران پی

اولین جلسه دکتر گران پی

اولین جلسه دکتر گران پی  2

اولین جلسه دکتر گران پی  5

اولین جلسه دکتر گران پی  3

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۴۰
تعداد بازدید : ۵۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید