سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۸

اخبار

مراسم تجلیل از همکار بازنشسته روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ

هوشنگ عبداله زاده کارشناس ارشد تغدیه و مسئول روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ بازنشسته شد

به گزارش روابط عمومی ؛هوشنگ عبداله زاده ازسال ۱۳۶۲ وارد صنعت نفت شد واز بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان شروع کردند. درسمت پزشکیاری به کارکنان خدوم صنعت نفت خدمت نموده و ودوران جنگ را نیز در آن خطه شریف تجربه نموده و از ادامه تحصیل باز نمانده ودر رشته تغذیه مدرک کارشناسی را اخذ وبه ادامه خدمت درسمت کارشناس تغذیه پرداختند.

ایشان ازتابستان سال ۱۳۸۱ به بهداشت ودرمان صنعت نفت خارگ منتقل شده واز اول خرداد ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.

دوستان وهمکاران آقای عبداله زاده جلسه ای به مناسبت خداحافظی ایشان ترتیب داده که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید امیری بیمارستان برگزار شد . در این جلسه مسئولین واحدهای  بیمارستان به نمایندگی از سایر همکاران حضور یافته وهرکدام به طور مختصر با بیاناتی از زحمات ،همکاری و هم افزایی طول دوران خدمت وی قدردانی نموده و آرزوی سلامتی وروزهای خوب را برای آقای عبداله زاده وخانواده گرامیشان کردند.

درپایان نیز هدایایی که از سوی همکاران تهیه شده بود، از طرف دکتر لشکری رئیس مرکز سلامت کار ،بهداشت و HSE بیمارستان صنعت نفت خارگ به وی تقدیم شد.

گفتنی است آقای عبداله زاده در سمتهای پرستار طب صنعتی،کارشناس تغذیه، مسئول روابط عمومی،فرماندهی بسیج پایگاه ابالفضل بیمارستان درطول حضوردر این بیمارستان خدمات خود را ارائه دادند.



عبداله زاده  2
عبداله زاده  4
عبداله زاده  3

عبداله زاده  1

عبداله زاده  5

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۴۵
تعداد بازدید : ۷۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید