سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۱۲

اخبار

قدمی دیگر در کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا در صنعت نفت جزیره خارگ

دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ گفت: تست سریع کرونا در اختیار بیمارستان صنعت نفت خارگ قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، دکتر مالکی افزود : بدنبال پیگیری های صورت گرفته از طرف دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و کسب مجوزهای لازم،تعداد مناسبی تست رپید جهت پیگیری دقیق تر موارد کرونا و کنترل شیوع آن توسط منطقه بوشهر و خارگ خریداری شده که بخشی از آن در اختیار بیمارستان خارگ قرار می گیرد.

دکتر مهدی نصرآبادی رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ نیز در مورد نحوه استفاده از این نوع تست بیان کردکه این تست نمی تواند جایگزین صد در صد مناسبی برای PCR باشد ولی به عنوان یک تست در دسترس و سریع جایگاه خود در طرحهای غربالگری و پیشگیری و کنترل شیوع کووید باز کرده است .

وزارت بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سردار سلیمانی حدود 3 ماه است که با کمک ارگانها و نهادهای مردمی ،از این تست طبق پروتکل های خاصی استفاده می نماید .

وی افزود: این امور قصد دارد طبق دستورالعمل های اعلام شده وزارت بهداشت از این روش تشخیصی بهره جوید تا اطمینان از ادامه روند مطلوب فعالیتهای صنعت نفت و گاز کشور در این جزیره که جزو اولویتهای بهداشت و درمان منطقه بوشهرو خارگ بوده است ،حاصل گردد.

 

بیمارستان خارگ

۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
تعداد بازدید : ۶۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید