سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

بستر فعالیت بانوان در حوزه های مدیریتی فراهم شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان بر بستر فعالیت آنان در حوزه های مدیریتی و تخصصی تاکید کرد.

به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  بصورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان ،دکتر طاهره جعفری مشاور مدیرعامل در امور بانوان، سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع و با گروهی از بانوان شاغل با حضور مدیران و روسا در مناطق برگزار شد.
دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل این سازمان در این جلسه ، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن ، از خدمات ارزنده بانوان شاغل در سازمان تقدیر کرد و افزود: بانوان شاغل در سازمان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف درمانی و اداری نقش ایفا می‌کنند.

وی افزود: امروز بانوان جایگاه مناسبی در جامعه دارند اما انتظار می رود که بستر فعالیت آنان در حوزه های مختلف مدیریتی،تخصصی،اقتصادی و اجتماعی فراهم شود تا راه برای پیشرفت آنها هموار شود.

دکتر طاهره جعفری مشاور مدیرعامل در امور بانوان در ادامه از حضور فعال و همکاری بی شائبه بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت های بانوان در پیشبرد اهداف شرکت و پیشرفت قابل ملاحظه وظایف محوله اداری تاکید کرد.

وی گفت: حضور فعال زنان در جامعه ، نقش مهم و کلیدی در پویایی و نشاط اجتماعی دارد، ایفای نقش مادری درکنار مسئولیت پذیری در حوزه کار و اشتغال سختی های موجود را دو چندان میکند اما شاهدیم که زنان شاغل در اکثر موارد توانسته اند با مدیریت در هر دو جبهه به خوبی ازپس کارها برآیند.

سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان جایگاه زنان در جامعه را به عنوان یکی از نقش های برجسته دانست و ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن افزود: خانواده در جامعه به انسان مفهوم می دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون بانوان است.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان بانوان در مناطق به طرح مشکلات ، چالش های خود بعنوان سرپرست خانواده،کاهش سن بازنشستگی،پرداخت های مالی و پوشش بیمه مادر برای فرزندان پرداختند.

 

 

 

ویدیو کنفرانس روز زن 1

ویدیو کنفرانس روز زن 2

ویدیو کنفرانس روز زن  2

ویدیو کنفرانس روز زن  1

ویدیو کنفرانس روز زن  3

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۶۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید