سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۴۲

اخبار

استاندادسازی جذب نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت

ششمین جلسه هفتگی مدیرعامل سازمان با روسا و مدیران ستادی با هدف بررسی روند پیگیری مباحث جلسات گذشته و بررسی چالش های جذب نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدا جلسه دکتر پیمان فریدنیا رییس سلامت کار و HSE سازمان ، با اشاره به روند کاهشی مبتلایان به کووید 19 ،گزارشی از آمار تعداد افراد مبتلا در هفته گذشته ، تعداد بیماران بستری و سرپایی ارائه کرد و بر افزایش تعداد مراجعین به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی در گروه های مختلف تاکید کرد.

دکتر محمد رفیعی رییس واحد آموزش، مطالعات و تحقیقات در ادامه گزارشی از نحوه برگزاری آزمون های جذب در مناطق ارائه کرد و چالش های جذب نیرو،کارسنجی،نظارت بر روند جذب توسط ستاد و استاندارد سازی نیرو انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان با تاکید بر اهمیت درمان محوری وبیمارستان محوری در مدیریت سازمان گفت  : باید چالش های موجود در استاندارد سازی نیرو ها آنالیز و بررسی شود تا با حذف محورهای موازی بتوان از خدمات  نیروهای با کیفیت در دسته های مختلف شغلی استفاده کرد.

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به سفر مدیرعامل به منطقه آبادان و آغاجاری ،حضور ایشان را در مناطق جنوبی و عملیاتی مهم عنوان کرد و گفت : حضور مدیرعامل و بازدید از مراکز درمانی و ارزیابی روند خدمات، باعث افزایش میزان رضایتمندی خواهد بود.

مهندس بهنام سمیع مدیریت مهندسی و ساختمان هم در خصوص پیگیری پیشرفت  پروژه های عمرانی اهواز به ویژه کوی جواهری و PCR  عسلویه توضیحاتی را  ارایه کرد .

در پایان جلسه مهندس علیرضا فارسیان رییس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به راه اندازی (paperless) اداره بدون کاغذ در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران گزارشی از روند اجرایی پروژه و دستاورد های آن ارائه کرد.

جلسه مدیرعامل  3
جلسه مدیرعامل  4 
جلسه مدیرعامل  2
جلسه مدیرعامل  1
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۲۴,۱۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید