سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۵۷
 

اخبار

رفع مشکلات پزشکان در بیمارستان های صنعت نفت

رفع مشکلات پزشکان در بیمارستان های صنعت نفت انجام می شود تا آنها بتوانند با خیال آسوده در مناطق عملیاتی به خدمت بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، سید مهدی هاشمی  مدیرعامل این سازمان در جلسه رسیدگی به مشکلات کادر درمان  بیمارستان نفت آبادان گفت :استفاده  از حضور  پزشکان متخصص و متبحر در دستور کار است تا کیفیت و اعتبار بیمارستان های صنعت نفت از جمله بیمارستان آبادان،  آسیب نبیند.

دکتر هاشمی   در جمع سرپرستاران بیمارستان نفت آبادان پس از شنیدن  مشکلات خدمات رسانی  و تامین دارو به بیماران  خاص از جمله بیماران سرطانی، گفت:مجوز های لازم برای  تسهیل کار صادر می شود تا این بیماران برای درمان و دارو کمترین رنج را بکشند.

مدیرعامل سازمان در پاسخ به درخواست  کارکنان  قراردادی وپیمانکاری بیمارستان نفت آبادان برای استفاده از امکانات این بیمارستان گفت: با توجه به فراهم شدن امکان استفاده از بیمه های تکمیلی برای این گروه از کارکنان، برای کارکنان قراردادی وپیمانکاری صنعت نفت که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند محدودیت استفاده از مراکز درمانی نفت وجود  ندارد.

 وی یادآور شد: البته پس ازابتلای  برخی ازهمکاران ما در بهداشت ودرمان  صنعت نفت به کرونا ،همکاری های لازم و تسهیلات  ویژه برای درمان آنها در بیمارستان های نفت صورت گرفته است.

نبود دستگاه سی تی اسکن،سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال و برخی از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی  و ... ، مواردی بود که مطرح شد و مدیرعامل سازمان  در پاسخ به آن گفت :  اقدامات و هماهنگی های لازم برای  تامین تجهیزات ضروری این بیمارستان انجام می شود و پروژه  خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان منوط به  اتمام پروژه ساخت بیمارستان جدید نمی شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان بر کاهش  کاغذ بازی اداری Bureaucracy» در خرید  تجهیزات مصرفی  واستقلال تصمیم گیری مراکز درمانی صنعت نفت از جمله بیمارستان نفت آبادان تاکید کرد.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست ، کمبود   تجهیزات و فرسودگی بیمارستان فعلی  آبادان است که موجب شده است با وجود تلاش  و از خود گذشتگی پرسنل ،این بیمارستان جوابگوی نیاز مراجعین نباشد.

بر اساس اطلاعات ارایه شده از سوی  پزشکان بیمارستان آبادان، هیچ بیماری  برای جراحی به مناطق دیگر اعزام نمی شوند  و در این بیمارستان عمل های جراحی پیچیده با موفقیت انجام  شده است که حاکی از  اعتماد بیماران به جراحان این بیمارستان از سویی و تلاش کادر درمان،برای حفظ  خوشنامی آن در میان اهالی این شهر،اعم از  شاغلین و بازنشستگان نفت و افراد بومی منطقه است.

در ادامه این نشست ،مشکل تاسیساتی بیمارستان  نفت آبادان وامکانات ناکافی در بخش های اورولوژی،داخلی ، دیالیز و آسانسور مناسب ،از مواردی بود که در این نشست عنوان شدو کارکنان این بیمارستان ،خواستار  تکمیل و اتمام پروژه بیمارستان جدید نفت آبادان شدند.

اشاره به تنوع قراردادهای کاری کارکنان اعم از رسمی ، قرادادی و پیمانکاری و نگرانی از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری ، از دیگر موارد عنوان شده بود که دکتر هاشمی با استناد به تصمیمات  منابع انسانی نفت گفت: در اجرای این طرح هر  اقدامی که به نفع کارکنان باشد،انجام می شود .
 


۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰
تعداد بازدید : ۲۳,۵۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید