سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۳۴

اخبار

کسب مقام قهرمانی مسابقات مجازی «برای تونیک »کشور توسط فرزند و همکار گرامی بهداشت و درمان نفت بوشهر به عنوان نمایندگان استان بوشهر

مسابقات مجازی برای تونیک کشور در سبک "بالارو" شهرستان جم برای اولین بارموفق به کسب مقام ویژه مسابقات قهرمانی کشور شد

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این رقابتها که با پویش"من ماسک می زنم" و بصورت مجازی و ارسال ویدئو انجام گرفت که در نهایت دو تیم از استان بوشهر به عنوان تیمهای برتر این مسابقات معرفی شدند.

عباس دوراهکی رئیس اداره ورزش وجوانان جم خبر داد،تیم «برای تونیک» شهرستان جم متشکل از خانمها تارا مومنی (فرزند همکار گرامی عبداله مومنی رئیس امور مالی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر)، سعیده شادکام (همکار گرامی پذیرش درمانگاه خانواده شهید تندگویان) و الهام فرد به مربیگری هدیه بهرمان (همسر همکار گرامی عبداله مومنی رئیس امور مالی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر) و سرپرستی اکرم مزارعی زاده بعنوان نماینده استان بوشهر موفق به کسب مقام ممتاز قهرمانی کشور شد.

وی گفت : این انجمن در شهرستان جم زیر نظر هیات انجمن های ورزشی شهرستان فعالیت می کند.

گفتنی است برای تونیک ورزشی است هوازی که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده که این ورزش، اجرای تمرین های همزمان کلیه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می سازد.

ورزشکاران در این ورزش با تجسم یک جدول ۶ خانه ای در فضا یا بر روی زمین با انتخاب کد مورد نظر، تمرین های ورزشی را با دست ها و پاه های خود اجرا می کنند که در نهایت بهترین اجراها انتخاب می شوند.  

وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۱ این ورزش را به رسمیت شناخت و از سال ۱۳۹۲ انجمن برای تونیک به عنوان زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

برای تونیک 3

برای تونیک 2

برای تونیک 1


برای تونیک 5
برای تونیک 4

۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۱۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید