سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳

اخبار

مراسم تودیع و معارفه مدیر داخلی بیمارستان توحید جم

در مراسمی با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دیگر مسئولین درمانی و ستادی مراسم تودیع و معارفه مدیر داخلی بیمارستان در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر مالکی طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض خدا قوت به همه همکاران بخش درمان و پشتیبان درمان در شرایط کرونا گفت: از خدمات و زحمات آقای مهدی کشاورزی مدیر داخلی در زمان تصدی تشکر و قدرانی نمود و برایشان آرزوی موفقیت در سمت جدید نمود.

دکتر مالکی افزود: یک چارچوب قانونی داریم و همه ما مسئولین مجری این قانون و شرح وظایف مربوطه هستیم و در زمینه جابجایی مدیر داخلی بیمارستان بنا به درخواست رئیس بیمارستان و خدمات پشتیبانی ،بنده با توجه به اهداف و سرفصل های کاری موافقت نمودم.

دکتر مالکی با اشاره بر اینکه متاسفانه در جامعه در مورد جابجایی ها گاهاً تصورات غلطی وجود دارد گفت : جابجایی افراد به معنای تخلف آنها نیست . چون قطعا هیچ مسئولی بدون خطا نیست و اگر درصد خطا زیاد باشد مطمئنا دستگاههای نظارتی و بازرسی وظیفه  لازم را انجام خواهند داد.جابجایی ،نوعی تغییر برای پیشبرد بهینه فرآیند است.

دکتر مالکی با تاکید بر اینکه فرایند تغییر یک فرایند اجتناب ناپذیر است گفت: تغییر در مسئولیت ها یک امر طبیعی است و در راستای اهداف و سیاستها انجام می شود و این به علت تغییر فرایندها است چون دنیا در حال تغییر است . ما هم از سال قبل تا الان، مثل کل دنیا با فرایند تغییر متناسب با کرونا مواجه شدیم و انسان ها ذاتا با شرایط باید تغییر کنند و خودشان را برای پیشرفت سازگار نمایند.

دکتر مالکی افزود: از همه همکاران درخواست دارم  در راستای رسیدن به مسئولیت، شایسته سالاری و هدفمند بودن و رسیدن به خدمات بهتر و کیفیت بالا از تمام توان تخصصی تک تک افراد استفاده نماییم و وارد حاشیه های دیگر جز این نشیم .

دکتر مالکی اظهار داشت: هر انسانی با تمام تحصیلات و مهارتی که کسب می نماید یک سری آموزش های سرشتی به همراه دارد که در واقع پتانسل فرد است که باید از حالت بالقوه خارج و استعداد های فرد شناسایی شود که فرد چه توانمندیهایی دارد. ما در شرایط کرونا در راستای انجام وظایف و تغییر شرایط در سیستم های پزشکی خانواده ،آزمایشگاه ،نقلیه و ...  قرار داریم و قطعا شرایط ما نیز در این واحدها جهت ارائه بهتر خدمات به مردم تغییر خواهد کرد.

دکتر مالکی در پایان صبحتهای خود از همه زحمات آقای کشاورزی که با نیت خدایی در سیستم بیمارستان توحید جم مشغول فعالیت بودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند و آقای نیاکان را جهت پیگیری به جد پروژه ساخت بیمارستان و پشتیبانی نیروها و ... جهت ادامه مسئولیت معرفی نمودند.

در این مراسم دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم افزود: با توجه  به حجم زیاد کارها در شرایط کرونا در واحد مدیریت داخلی بیمارستان و نیاز بخش درمان به خدمات تخصصی آقای کشاورزی مجبور به جابجایی شدیم و به نوبه خودم از زحمات وی در زمان تصدی گری مدیر داخلی که همه پرسنل از ایشان راضی یودند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در سمت جدید بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

  

یکنفر در دل ما مردم جم

خالی از هر سخن و هر زیر و بم 

یکنفر در دل خود درد نهان

برده درد این و آن بر دل و جان

 

او که اوقات خوشش در زندگی

بود دل دادن،  ابراز بندگی 

در گذار از درد با هر هندسه

سینه اش بوده سپر در حادثه 

نام او مهدی ، کشاورزش نشان

روی خندانش همیشه در میان

 

ای کشاورز تو همه دل بردی

همه یاد و خاطره آوُردی 

تو که نزدیک به اولاد پیمبر بودی

تو که همراه فقیر و مانده در ره بودی

 

ای کشاورز چرا حین رفتی

شیشه ی عمر مرا بشکستی 

بند امید به الطاف خدایا بستیم

نقش او در دل بیمار، به درمان بستیم 

دل ما خوش که عمو، میان ماست

آن خدای مهربان بر او پناست (پناه است)

*****

دکتر مهدی نصرآبادی ۹۹۰۹۰۹ بیمارستان توحید جم

 

 

 

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 3

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 6

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 1

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 2

تودیع مدیر داخلی بیمارستان

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 5

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 4

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 7

تودیع مدیر داخلی بیمارستان 8

۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۹۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید