سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶

اخبار

نشست هم اندیشی هیات مدیره نظام پرستاری حوزه جنوب با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ

نشست هم اندیشی هیات مدیره نظام پرستاری حوزه جنوب (کنگان ،دیر ،جم و عسلویه)به منظور بررسی مسائل، مشکلات و راهکارهای حوزه نظام پرستاری با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و آقای عندلیب رئیس سرویس پرستاری بهداشت و درمان بوشهر و خارگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،در این جلسه رئیس هئیت مدیره نظام پرستاری حوزه جنوب گزارشی از اهداف برنامه ریزی شده در دوره جدید سازمان نظام پرستاری را ارائه داد و مواردی از قبیل طرح ارتقاء بهره‌وری و متعاقب آن کاهش ساعات کاری، برقراری حق اشعه جهت پرسنل اتاق عمل و بیهوشی در صورت راه اندازی دستگاه سی آرم، برگشت هزینه کلاسها و مدارس غیر انتفاعی، موضوع تعدیل مدرک همکاران گرامی،سختی کار،طرح طبقه بندی مشاغل و ...مطرح کرد که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مالکی با اعتقاد به اینکه پرستاران در این ایام کرونا به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند گفت: پرستاران همواره به وظایف خود به نحو احسن عمل می کنند اما کرونا باعث شد فعالیت پرستاران چشمگیر تر دیده شود.

دکتر مالکی گفت : امیدواریم جلسات مستمری برای رفع عادلانه مشکلات پرستاران برگزار و راهکاری برای رفع آنها در نظر گرفته شود.

 

جلسه نظام پرستاری 3
جلسه نظام پرستاری 2
جلسه نظام پرستاری 1

۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۶۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید