سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۳۶

اخبار

جلسه هم اندیشی تیم مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با نمایندگان پزشکان قراردادی

جلسه هم اندیشی تیم مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با نمایندگان پزشکان قراردادی با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر وخارگ و دکتر نصرآّبادی رئیس خدمان درمان و دارو این بهداشت و درمان در سالن آموزش درمانگاه شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ضمن دعوت از پزشکان عمومی منطقه که در سال جاری به قرار داد پیمانکاری تبدیل شدند،در مورد راهکارهای سازمان برای اصلاح پرداخت حق الزحمه برایشان توضیحاتی را ارائه دادند.

گفتنی است گروه پزشکان در راستای قانونمند نمودن قراردادها در سطح وزارت نفت ،از حالت قرارداد پرکیس به قرار داد پیمانکاری تبدیل شدند. این شیوه که به نوعی در کشور بتازگی در حال انجام است با چالش هایی در زمینه پرداخت دستمزد مواجه بود که سازمان بهداشت و درمان به پشتوانه شرکت ملی نفت طی 7 ماه اخیر به شدت پیگیر ساماندهی به این مسئله بوده در این زمینه چندین جلسه با روسای بهداشت و درمان مناطق کشور و بویژه جلساتی مختص پزشکان منطقه بوشهر و خارک داشته است.

دکتر مالکی در این نشست عنوان کرد: من متوجه شده ام که گاهی اشکالات  کار ما ناشی از ایراداتی در خود منطقه است ،نباید همه تقصیرها را به گردن مدیران بالا دستی گذاشت.من می بینیم که همکاران گروه پزشک هنوز به حق و حقوق خود و نحوه اجرای کار و دستورالعمل ها واقف نیستند و این ضعف ما در منطقه است که اطلاع رسانی یا ابلاغ کتبی به همکاران نداشته ایم . علاوه بر این آموزش گروه پزشکی در رابطه با وظایفی نظیر سلامت کار و پزشکی خانواده ناکافی بوده است .

در این نشست پزشکان حاضر که به نمایندگی از هم گروههای خود شرکت کرده بودندسوالات متعددی در مورد جزئیات پرداخت و عملکرد مناسب به ویژه در منطقه عسلویه داشتند .در این میان دستورالعمل جدید سازمان برای پرداخت کارانه به گروه پزشکان پیمانکاران نیز مورد اشاره قرار گرفت که مقرر شد به صورت کتبی به کلیه گروه پزشکان ابلاغ شود.

 

جلسه پزشکان قراردادی 2

جلسه پزشکان قراردادی 4

جلسه پزشکان قراردادی 3

جلسه پزشکان قراردادی 1

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید