سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۳

اخبار

سپاس ویژه از ایثارگران عرصه آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ

دکتر سید رامین سعادتیان رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ گفت:ارتقاء کیفیت کار و خدمات در هر سیستمی از الزامات همیشگی کارکنان شاغل در آن سیستم می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر سعادتیان افزود: در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ که کارکنان کار خطیر پیشگیری ،مراقبت و درمان را در جامعه به عهده دارند ،ارتقای علمی و فنی همکاران نمود بیشتری پیدا می کند.

وی گفت : بدیهی است «آموزش» رکن اصلی را در این مورد به عهده دارد در این برهه خاص که بیماری پاندمیک کووید 19 ،همه جنبه های کاری و زندگی را در جهان ،تحت تاثیر خود قرار داده است در مقوله مهم آموزش نیز باعث تغییر واضح در روشهای آموزش گردیده است . همکاران محترمی که در واحد آموزش به عنوان سوپروایزر آموزشی بیمارستان ،رابطین آموزش و کارشناسان آموزشی و یا همکاران سوپروایزر عفونی،آموزش سلامت بیمار ،ارتقاء کیفی و... که با واحد آموزش ارتباط مستقیم دارند، بار اصلی آموزش و بالا بردن سطح علمی کادر درمان و غیر درمان را به دوش می کشند.

این امور وظیفه خود می داند که از تلاش همه همکاران گرامی آموزش که به هر روشی در آموزش همکاران و بیماران تلاش می نمایند مراتب سپاس خود را اعلام می دارد و به طور ویژه از زحمات همکاران پیشکسوت ارزنده آقایان جواد اکبری ، سعید رمضانی،عبدالحسین عباسی، دکتر حسن یار محمدی و خانمها مینا روشنی پور ،آمنه پورشمس ،سروه فرجی،طاهره آرش ،صدیقه بناری ،ثریا پارسا ،گیسو تاج زاده و فروزان اشرف نژاد که با آموزش چهره به چهره از هر فرصتی جهت آموزش کارکنان این بهداشت و درمان استفاده می نمایند تشکر و قدردانی می کند.

 

آموزش اکبری 3

روشنی پور

۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۵۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید