سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

انبار دارو و لوازم مصرفی بهداشت ودرمان بوشهر و خارگ زیر ذره بین رئیس منطقه

جلسه ای با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان بوشهر و خارگ ،دکتر نصرآبادی رئیس خدمت دارو و درمان ،دکتر خواجه نصیری رئیس دارو و تجهیزات پزشکی و کارکنان انبار دارویی در ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان بوشهر و خارگ بازبینی و اصلاح فرایندهای تقاضا ،خرید و انبارداری در مورد دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی را مهمترین رکن حفظ و ارتقاء سلامت اداری در این حوزه دانست و گفت:گردش دارو و تجهیزات مصرفی و چرخه مالی آن،در سازمان بهداشت و درمان آنقدر مهم است که باید لحظه به لحظه تمام اجزا فرآیندهایش قابل پویش باشد.

دکترمالکی به کلیه کارکنان انبار دارویی منطقه گفت: تنها روش مناسب برای بهبود شرایط ،کار تیمی است و در این میان اعضای تیم باید با هم همراه باشند.

وی افزود:ممکن است برخی ضعیف و برخی بسیار قوی عمل نمایند ولی با همکاری و تقویت یکدیگر می توانند تیم خوبی داشته باشند اگر نحوه انجام کار برخی اعضای گروه نامناسب است و قابل اصلاح نیست ،به ناچار باید از تیم جدا شوند.

دکتر نصرآبادی رئیس خدمات دارو و درمان منطقه نیز در گفتگو با کارکنان انبار دارویی و رئیس انبار گفت:درست است که طی یکساله اخیر ،فعالیت ها و اصلاح فرآیندهای بسیار خوبی انجام شده و شایان تقدیر است ولی هنوز کافی نیست و نواقص زیادی برای رفع وجود دارد. امسال با وجود بیماری کرونا ،تنش بسیار شدیدی در لوازم مصرفی بویژه کیت های آزمایشگاهی و اقلام دارویی از نظر میزان مصرف آنها،مازاد شدن آنها یا کمبود آنها ایجاد شده است که حتی سازمان اینها را مد نظر خواهد داشت.

وی گفت : ایجاد انبار فرعی در بیمارستان توحید جم و تبدیل انبار اصلی داروخانه بیمارستان خلیج فارس خارگ به انبار فرعی ،پایش  انبارها و ورود و خروج دارو و اقلام مصرفی را شفاف تر می کند.ایجاد استوک دارو و لوازم مصرفی در بیمارستان ها به کمک زیر شاخه بازرسی دارویی معاونت دارو و درمان، نیز به صورت مکانیزه در سیستم HIS که طی 6 ماهه اخیر ایجاد شد، قدمی دیگر در جهت ارتقاء سلامت اداری در این منطقه بود که اگر HIS هر دو بیمارستان به هم متصل گردد ، این چرخه تکمیل خواهد شد.

 

جلسه دکتر مالکی با امور دارویی 3

جلسه دکتر مالکی با امور دارویی 4


جلسه دکتر مالکی با امور دارویی 2
جلسه دکتر مالکی با امور دارویی 1

۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۵۰
تعداد بازدید : ۶۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید