سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۶

اخبار

نشست نفت و دانشگاه و پرواز مجدد بالگرد 115 برای جزیره خارگ

نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر با بخشدار ویژه خارگ و دکتر صارمی رئیس بیمارستان صنعت نفت خلیج فارس خارگ در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد و میهمانان این نشست به بیان مشکلات بهداشت و درمان مردم خارگ پرداختند.

در ابتدای این جلسه دکتر صارمی ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیمارستان صنعت نفت خارک و تبریک روز اورژانس ۱۱۵ گفت : مشکل مربوط به اعزام بیماران از جزیره خارک و پذیرش بیماران در برخی تخصصها جزو مهمترین دغدغه های ماست.

 

 وی همکاری دانشگاه جهت حضور نیروهای تخصصی برای گذراندن دوره طرح خود در بیمارستان خارک را به عنوان راهی برای کمک به مردم محروم منطقه مطرح نمودند.

 

 سپس بخشدار ویژه خارک نیز ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در جزیره خارک ، هم افزایی وهمکاری در جهت رفع مشکلات درمانی مردم جزیره خارک که از خواسته های بحق مردم شریف ومقاوم این خطه از مرز وبوم کشور می باشد را خواستار شدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با رایزنی‌های فشرده برای اختصاص آشیانه بالگرد اورژانس، پرواز اورژانس هوایی ۱۱۵ برای خدمت به مردم قهرمان جزیره خارگ طی ماههای آتی برقرار می‌شود.

دکتر سعید کشمیری در نشست با مسئولین بیمارستان خلیج‌فارس و بخشدار ویژه جزیره خارگ گفت: دشواری‌هایی که مردم خونگرم جزیره خارگ در طول دوران دفاع مقدس متحمل شدند تا تنها راه درآمد کشور در آن شرایط سخت پابرجا بماند را هیچ‌گاه از یاد نمی‌بریم.

 

دکتر کشمیری با اشاره به‌ضرورت ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر نقاط استان بوشهر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک جزیره خارگ، یکی از اهداف اصلی برقراری و استقرار بالگرد اورژانس ارائه خدمت به مردم این جزیره بوده است.

 

وی با تشریح عملیات صورت گرفته بالگرد اورژانس در جزیره خارگ، عنوان داشت: متأسفانه پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ در چند ماه گذشته به جزیره خارگ به دلیل عدم‌تأیید مکان موجود برای فرود بالگرد متوقف‌شده بود که پس از رایزنی و توافق با نیروی هوایی ارتش، خدمت‌رسانی این بالگرد به مردم در جزیره خارگ مجدداً برقرار می‌شود.

 

دکتر کشمیری ادامه داد: برای کاهش مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان خارگ، نشستی تخصصی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر در دستور کار قرار دارد.

وی با ابراز قدردانی از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به مردم جزیره خارگ، گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد ارتقاء ویژه کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم جزیره خارگ است، زیرا موقعیت جغرافیایی این جزیره و راه های ارتباطی آن مانند سایر نقاط استان نیست.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت، روند ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی در جزیره خارگ با جدیت ادامه خواهد یافت.

 

 

جلسه خارگ با دانشگاه 1

 

جلسه خارگ با دانشگاه 2

جلسه خارگ با دانشگاه 5
جلسه خارگ با دانشگاه 4

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸
تعداد بازدید : ۶۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید