سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۸

اخبار

گرامیداشت 26 شهریور ماه روز فوریتهای پزشکی

به مناسبت ۲۶ شهریور ماه، روز فوریت های پزشکی ، دکتر نصرآبادی رئیس امور درمان و دارو بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ به همراه دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم و دیگر مسئولین ستادی و درمانی با حضور در مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان از زحمات پرسنل فوریت های پزشکی تقدیر نمودند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر نصرآبادی ضمن تبریک روز فوریتهای پزشکی به پرسنل مرکز هدایت اورژانس گفت: زحماتی که پرسنل فوریت های پزشکی برای حفظ سلامت مردم انجام می دهند بر کسی پوشیده نیست و ما واقف بر کار سخت و حساس و پر استرس شما هستیم .

وی گفت :گرچه روند نجات جان بیمار یک کارگروهی علمی و حساب شده است اما ازآنجاکه شما تلاشگران خط مقدم عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین بیماران جهت ارائه خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید، جایگاه شمادراین فرایند بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

در ادامه دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ضمن تبریک و قدردانی از زحمات پرسنل مرکز هدایت اورژانس گفت:با توجه به ارتقای روز افزون کیفیت خدمات و ارائه خدمات شایسته به مردم ،پرسنل مرکز هدایت اورژانس همواره باید به دانش روز ،مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای پزشکی توجه ویژه داشته و با احساس مسئولیت بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات حاضر شوند و شیرینی جان انسانها را با عمق وجود احساس نموده و زندگی دوباره را برای آنان به ارمغان آورند.

دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ در پیامی نیز ضمن تبریک روز 26 شهریور ماه روز فوریتهای پزشکی و قدردانی و سپاس از تلاش های شایسته و ارزشمند تمامی کارکنان مرکز هدایت اورژانس بهداشت ودرمان بوشهر و خارگ که در خدمت رسانی به بیماران و مصدومان حضور دارند ،از خداوند متعال تداوم خدمت ،سلامت و سعادتمندی را برای آنان آرزو نمود.

گفتنی است در این بازدید مشکلات کارکنان در زمینه های مختلف آموزشی،پرسنلی ، دفترچه های درمانی ،امور پیمانها و... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.یکی از مهمترین نگرانی های آنها،تنوع قرار دادها و متفاوت بودن حق الزحمه های پرداختی می باشد که امید آن می رود مدیران ارشد صنعت نفت با ایجاد طرح طبقه بندی مشاغل و یکسان سازی قرار دادها بتوانند به رفع دغدغه ها جامه عمل بپوشانند.

 

وز فوریتهای پزشکی 3

وز فوریتهای پزشکی 1

وز فوریتهای پزشکی 2

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۴۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید