سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

اخبار

تقدیر فرماندار شهرستان جم از پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به مناسبت روز پزشک

به مناسبت یکم شهریور ،بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، محمد حسینی فرماندار شهرستان جم به همراه آقای جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حجت السلام و المسلمین علی رضایی مشاور فرماندار با حضور در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، ضمن دیدار با دکتر نصرآبادی رئیس خدمات درمان و دارو بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم با اهدا گل از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،آقای حسینی فرماندار شهرستان جم با تبریک روز پزشک ،از زحمات مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر قدردانی کرد و اظهار داشت:امروز به واسطه ارائه خدمات چند ماهه زحمتکشان کادر درمان، پزشکان و پرستاران جهت کنترل ویروس کرونا در شهرستان جم ،علی رغم محدودیت های تجهیزاتی بر خودمان می بالیم که از مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت رضایت خوبی در بین مراجعین و بیماران وجود دارد.

آقای حسینی فرماندار شهرستان جم با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ودستورالعمل های وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از این بیماری گفت: مهمترین اقدام ،ترویج فرهنگ الزامات بهداشت فردی با مشارکت مردم و آگاهی بخشی عمومی است و مردم باید از خطرات این بیماری اطلاع پیدا کنند.

 وی افزود : مردم با رعایت الزامات بهداشتی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند واطلاع رسانی شفاف نقش موثری در پیشگیری وفرهنگ سازی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دارد.

فرماندار برترین راه شکست کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دانست و گفت :جهت کاهش مراجعین به بیمارستان و پیشرفت در حوزه درمان در بحران کنونی این است که مردم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و بار مراجعه به بیمارستان را کاهش دهند.

وی گفت : ما اینکه شهرستان جم از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تبدیل شده است را مرهون زحمات وتلاش های کادر درمان می دانیم.

وی افزود: از پیگیریهای دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در زمینه تامین تجهیزات بیمارستان  توحید جم تقدیر و تشکر میکنم که این باعث خوشحالی و نشانه اهتمام جدی ایشان به حوزه درمان در شهرستان جم می باشد.


 

تبریک روز پزشک فرماندار 7

 

دکتر نصرآبادی در ادامه این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به فرماندار گفت : حضور شما در این روز باعث دلگرمی همکاران ما می باشد و هرگونه توجهی با برانگیخته شدن عواطف آنها ،باعث می شود بیش از پیش برای خدمت به خلق خدا نزدیکتر شوند و جلوه ای از خداوند که در درونشان هست را بیشتر و بهتر نشان بدهند.

   دکتر نصرآبادی با اشاره به اینکه همه پرستاران و پزشکان و کادر درمانی این روزها که در ارتباط نزدیک با بیماران هستند و به آنها خدمات ارائه می دهند با جان و دل کار می کنند، گفت: کمک به درمان بیماران و افراد مشکوک به کرونا انجام وظیفه توسط کادر درمان است و همکاران کادر درمان با عشق آن را انجام می دهند  و واقعا چیز دیگری غیر از این نمی تواند باشد و این عشق و افتخار است که باعث شده با انگیزه چند برابری نسبت به وظایفی که قبلا داشته اند انجام وظیفه و خدمت نمایند.

دکتر نصرآبای با تشکر از حمایتهای همه جانبه فرماندار در حوزه درمان شهرستان جم گفت : خدا را شاکریم که در جایی کار میکنم که کمک ها و حمایت های همه جانبه از سوی شما مدیران در سطح شهر و در سطح افکار عمومی وجود دارد که شایسته است از شما تقدیر و تشکر نمایم .

دکتر نصرآبادی گفت : دکتر مالکی با حمایت های همه جانبه شما مدیران محترم ،نهادهای شهری ،فرمانداری ،مدیران ارشد شرکت ملی گاز و صنایع پتروشیمی بود که توانست نزدیک به 26 میلیارد تومان بودجه جهت پروژه های بیمارستان توحید جم را جذب نماید و امیدواریم این حمایتها و حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد و ما بتوانیم لحظه به لحظه شاهد پیشرفت هر چه بیشتر حوزه درمان در شهرستان جم باشیم .

 

تبریک روز پزشک فرماندار 3

دکتر باقری رییس بیمارستان توحید جم نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا در بیمارستان توحید جم ارائه داد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده ،پیک اول را پشت سر گذاشتیم و اکنون نگرانی ما بابت پیک مجدد بیماری و همزمانی شیوع کرونا با آنفلوآنزا در فصل پاییز است و خواهش ما از مردم این است که هشدارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

در پایان این جلسه با اهدا گل از زحمات دکتر نصرآبادی و دکتر باقری از سوی فرماندار شهرستان جم تقدیر به عمل امد.

تبریک روز پزشک فرماندار 6
تبریک روز پزشک فرماندار 4


تبریک روز پزشک فرماندار 2
تبریک روز پزشک فرماندار 1

تبریک روز پزشک فرماندار 5

۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۴۴
تعداد بازدید : ۸۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید