سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۹

اخبار

نشست منابع انسانی و مدیریت سلامت سازمان با پزشکان منطقه عملیاتی عسلویه و بیمارستان توحید جم

با حضور امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست نظارت و ارزیابی بیمارستان ها و درمانگاههای تخصصی سازمان به همراه دکتر نصرآبادی رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ،جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، در ابتدا آقای قائم پناه، از زحمات کادر درمانی و پزشکان در بحران کووید 19 تشکر کرد و سپس بر اجرای صحیح دستورالعمل های وزارت نفت و تامین اجتماعی در مورد پرداخت حقوق مدافعان سلامت تاکید نمودند. در این جلسه در خصوص نحوه پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان، کارانه و انتظارات سازمان از پزشکان و ساعات کار موظفی گفتگو شد.دکتر سرافرازیان نیز در مورد نحوه محاسبه پرداخت کارانه ها به پزشکان توضیحات لازم را ارائه دادند.

گفتنی است روز قبل با حضور آقای قائم پناه،جلسه ای با پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر درمنطقه عسلویه نیز برگزار شد.

خبری که تا حدودی اسباب رفع خستگی پزشکان صنعت نفت گردید ،ابلاغیه ای مبنی بر اعمال تعرفه های مصوب وزارت بهداشت در سال 99،در حق الزحمه ها بود که به حق شایسته ی آن بودند.

پزشکان زحمتکش عرصه نفت که طی سالها همکاری صمیمانه توانسته اند اطمینان را در گوشه گوشه ی این صنعت استراتژیک فراهم نمایند،در شرایط سخت کار در مناطق عملیاتی کشور همچنان ایستاده اند تا حافظ منابع ملی کشور باشند.

 

بازدید قائم پناه 1


بازدید قائم پناه 3
بازدید قائم پناه 2

۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۸۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید