سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۵۳

اخبار

عملیات مه پاشی، ضدعفونی و گندزدایی رستوران منطقه عملیاتی نار

با هدایت مرکز عملیات اضطراری(EOC) بهداشت و درمان نفت بوشهر، عملیات مه پاشی، ضدعفونی و گندزدایی رستوران کمپ میلاد منطقه عملیاتی نار با استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده توسط تیم بهداشت محیط مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،دکتر نجفی رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم گفت:به دنبال اطلاع رسانی مسئول EOC بهداشت و درمان منطقه مبنی بر ابتلای یک نفر از کارکنان رستوران کمپ میلاد منطقه عملیاتی نار تیم بهداشت محیط به سرپرستی آقای علی حیدری مهندس بهداشت محیط وارد عمل شدند و عملیات مه پاشی تخصصی با هدف ضدعفونی و گندزدایی را انجام دادند.

وی افزود: با همکاری تیم بهداشت و اقداماتی که توسط آنان  انجام شد مقرر گردید رستوران تا اطلاع ثانوی تعطیل شود و غذای کارکنان از رستوران های دیگر شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه گردد.

دکتر نجفی در پایان گفت: به منظور آموزش و پیشگیری از شیوع و ابتلا به بیماری کرونا اقدامات موثری توسط مرکز سلامت فجر جم انجام شده که تمامی کارکنان رستوران های زیر مجموعه شرکت پالایش گاز فجر جم؛ملزم به رعایت موارد بهداشتی و استفاده از دستکش و ماسک هستند و باید حتما فاصله گذاری اجتماعی در تمامی رستوران ها رعایت نمایند.


سمپاشی رستوران نار 2
سمپاشی رستوران نار 1

۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۷۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید