سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹

اخبار

آموزش رابطین سلامت در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در منطقه ویژه

کلاس آموزشی آشنایی و پیشگیری از کرونا جهت رابطین سلامت واحدهای مختلف سازمان منطقه ویژه عسلویه ، توسط دکتر پیمان تجویدی ریس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، این دوره به منظور اجرای برنامه نظام مراقبت جهت بیماریابی سریع کرونا در جمعیت تحت پوشش در سازمان منطقه ویژه برگزار شد.

دکتر تجویدی گفت: تقویت نظام مراقبت بیماری به ‌منظور پیشگیری از بروز موج دوم گسترده کرونا و به تأخیر انداختن آن تا حد امکان، تقویت و جلب مشارکت کارکنان در رعایت مسائل بهداشتی و همکاری در اجرای مؤثر سیاست‌های ستاد وزارت بهداشت و افزایش فاصله‌گذاری فیزیکی، بیماریابی جمعیت تحت پوشش،تقویت و استمرار گفتمان و همکاری بین بخشی و توجه جدی‌تر به استراتژی کنترل فعال و... را هدف از برگزاری این کلاس آموزشی عنوان کرد.

گفتنی است در این کلاس آموزشی علایم بیماری کرونا ویروس ،راههای پیشگیری و تاکید بر استفاده از ماسک ،بیماری یابی سریع و اطلاع به مرکز سلامت،دانستن اینکه از کجا بدانیم بعضی از کارکنان به کرونا مبتلا هستند یا خیر و ...توسط دکتر تجویدی جهت رابطین سلامت تشریح گردید.

 

 

نظام مراقبت 2

نظام مراقبت 1

۱۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۶۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید