سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰

اخبار

حضور خادمین امام رضا (ع) دربیمارستان توحید جم

حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در بیمارستان توحید جم، دل‌ها را به سوی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان پرسنل جاری ساخت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ی میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، خادمین حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در ادامه سفر خود به شهرستان جم تحت عنوان « زیر سایه خورشید» با حضور در بیمارستان توحید جم با رییس و کارکنان این بیمارستان دیدار کردند.

با ورود خدام حرم مطهر رضوی ، فضای بیمارستان سراسر آکنده از ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد . قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مدیحه سرایی توسط خدام آستان قدس رضوی چشم ها را بارانی و دل های کارکنان و همراهان را روانه مشهد الرضا نمود و شوق حضور این بزرگواران، پرسنل بیمارستان را نیز که شاهد این حضور سبز خادمین بودند بسیار تحت تاثیر قرار داد.

خادمین امام رضا از تلاشهای مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان توحیدجم در مدت شیوع بیماری کرونا ضمن دعا برای شفای مبتلایان به این ویروس با اهدای بسته های متبرک حضرت رضا (ع) به کادر درمان قدردانی کردند.

در این مراسم دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم طی سخنانی ضن تشکر و قدردانی از حضور خادمین امام رضا در بیمارستان توحید جم گفت: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در طول شبانه‌روز خدمات خود را به درستی انجام می‌دهندو توجه ویژه و حمایت های معنوی جامعه باعث ایجاد انگیزه وانرژی فوق العاده به آنها می گردد.

وی گفت: انشاءالله هر چه زودتر با رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم عزیز ، این ویروس از جامعه برچیده شده و صحت و سلامتی به کشور عزیزمان بازگردد.

گفتنی است این دیدار با حضور دکتر نصرآبادی رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ،امام جمعه شهرستان جم ،فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم برگزار شد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای سرود زیبای «یا ضامن آهو » توسط دانش آموزان دبستان پسرانه تلاش و شهید باقری مجتمع مسکونی پارس جم بود.

 

 

خادم امام رضا 4

خادم امام رضا 7

خادم امام رضا 1

خادم امام رضا 9

خادم امام رضا 11

خادم امام رضا 8

خادم امام رضا 5

خادم امام رضا 3

خادم امام رضا 2

۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۵۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید