سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰

اخبار

دیدار صمیمانه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با حجت السلام و المسلیمن دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های دیر،کنگان ،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دکتر مالکی در این دیدار به بیان مشکلات موجود بیمارستان توحید جم و قراردادهای تامین اجتماعی پرداخت و گفت: تلاشمان این است که با هماهنگی حضرتعالی به عنوان نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،برای رفع چالش های حوزه بهداشت و درمان منطقه گام های موثری برداشته شود.

در ادامه دکتر مالکی اظهار داشت: همکاران بنده با روحیه جهادی ،دلسوزانه و فداکارانه به بیماران مبتلا به کرونا و مشکوک به کرونا خدمات ارائه کرده اند که قابل تقدیر است.

سپس دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و مجموعه مسولان و کارکنان بیمارستان توحید جم در رابطه با خدمت به مردم شهرستان به ویژه در بحران بیماری کرونا اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان انجام شده است که از همه بزرگواران تقدیر و تشکر می نمایم.

دکتر احمدی در پایان در خصوص مرتفع نمودن کمبودها و رفع چالش ها و مشکلات  فراروی حوزه سلامت در بیمارستان توحید جم قول مساعد دادند.

 

دیدار نماینده 2

دیدار نماینده 1

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۶۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید