سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۴۲
 

اخبار

بازدید بازرس تکریم ارباب رجوع از کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم

بازرس تکریم ارباب رجوع بیمارستان توحید جم از بخش کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم به منظور بررسی فعالیتها و مشکلات مراجعین و کارکنان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، خانم شهنار علیان عجم بازرس تکریم ارباب رجوع بیمارستان توحید جم و خانم رضایی مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع از بخش های مختلف بازدید و روند ارائه خدمات در کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم را مورد بررسی و پایش قرار دادند.

خانم  علیان گفت: هدف از این بازدید شنیدن مشکلات مراجعین در جهت رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفی خدمات در کلینیک تخصصی بود.

در حاشیه این بازدید خانم علیان از بخش های آزمایشگاه ،تشخیصی،داروخانه،نوبت دهی بیماران درمانگاه تخصصی،پذیرش بیماران،واحد انفورماتیک و مدیریت کلینیک بازدید و براساس چک لیست بازرس تکریم با بیماران دیدار و نسبت به نحوه ی ارائه خدمات ومیزان رضایت آنان  گفتگو کرد.

 خانم علیان ضمن دیدار با همکاران از مشکلات وعملکرد تمامی بخش ها،اطلاعات لازم را اخذ و ضمن بیان راهنمائی ها وتوصیه های لازم در جهت بهبود فرایند های کاری ، تاکیدات لازم را در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم وتکریم ارباب رجوع به کارکنان و مسئولین مربوطه یادآوری و اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات جاری در حوزه حقوق شهروندی با هدف ارائه خدمت صادقانه به مردم ، بحث پذیرش بیمار و رعایت نوبت دهی را خواستار شد.

وی با بیان این‌که رضایتمندی ارباب رجوع از بیمارستان نشان دهنده انجام صحیح خدمات است، گفت: برخورد مناسب کادر بیمارستان‌، تمیز بودن محیط بیمارستان و اطلاع رسانی دقیق به بیمار و همراهان آنان در بیمارستان‌ضروری است.

خانم علیان در پایان از تلاش های جناب آقای دکتر باقری رئیس محترم بیمارستان توحید جم در جهت نظم و استقرار مدیریت بحران کرونا به شکل مؤثر در بیمارستان توحید، تشکر قدردانی نمود.

 

 بازدید بازرس تکریم 1

بازدید بازرس تکریم 3

بازدید بازرس تکریم 7

بازدید بازرس تکریم 8

بازدید بازرس تکریم 2

بازدید بازرس تکریم 6
بازدید بازرس تکریم 5

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۲۹
تعداد بازدید : ۷۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید