بازرس تکریم ارباب رجوع بیمارستان توحید جم از بخش کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم به منظور بررسی فعالیتها و مشکلات مراجعین و کارکنان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، خانم شهنار علیان عجم بازرس تکریم ارباب رجوع
بیمارستان توحید جم و خانم رضایی مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع از بخش های
مختلف بازدید و روند ارائه خدمات در کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم را مورد بررسی و پایش قرار دادند.
خانم علیان گفت: هدف از این بازدید شنیدن مشکلات
مراجعین در جهت رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفی خدمات در کلینیک تخصصی بود.
در حاشیه این بازدید
خانم علیان از بخش های آزمایشگاه ،تشخیصی،داروخانه،نوبت دهی بیماران درمانگاه
تخصصی،پذیرش بیماران،واحد انفورماتیک و مدیریت کلینیک بازدید و براساس چک لیست
بازرس تکریم با بیماران دیدار و نسبت به نحوه ی ارائه خدمات ومیزان رضایت آنان
گفتگو کرد.
خانم علیان ضمن دیدار با همکاران از مشکلات
وعملکرد تمامی بخش ها،اطلاعات لازم را اخذ و ضمن بیان راهنمائی ها وتوصیه های لازم
در جهت بهبود فرایند های کاری ، تاکیدات لازم را در راستای ارائه خدمات بهینه به
مردم وتکریم ارباب رجوع به کارکنان و مسئولین مربوطه یادآوری و اظهار داشت: رعایت
قوانین و مقررات جاری در حوزه حقوق شهروندی با هدف ارائه خدمت صادقانه به مردم ،
بحث پذیرش بیمار و رعایت نوبت دهی را خواستار شد.
وی با بیان اینکه
رضایتمندی ارباب رجوع از بیمارستان نشان دهنده انجام صحیح خدمات است، گفت: برخورد
مناسب کادر بیمارستان، تمیز بودن محیط بیمارستان و اطلاع رسانی دقیق به بیمار و همراهان
آنان در بیمارستانضروری است.
خانم علیان در پایان از
تلاش های جناب آقای دکتر باقری رئیس محترم بیمارستان توحید جم در جهت نظم و
استقرار مدیریت بحران کرونا به شکل مؤثر در بیمارستان توحید، تشکر قدردانی نمود.





