سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

نشست رئیس ییمارستان صنعت نفت خارگ با بخشدار ویژه جدید خارگ در مورد اقدامات پیشگیری از کرونا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان خارک ، نشست دکتر لشکری رئیس بهداشت و درمان خارک و بخشدار ویژه خارک آقای ناصر ابراهیمی و همچنین با حضور مترون آقای رضا عزیزی و ضرغام ابراهیمی رییس حراست روز گذشته در بخشداری خارک برگزار شد.

  در ابتدا دکتر لشگری درباره اقدامات انجام شده گزارشی ارایه نمود و اظهار داشتند: ویروس کرونا بیماری، قابل پیشگیری است و با راهکارهای اعلام‌شده می‌توان از شیوع و ابتلاء به آن جلوگیری کرد.

وی افزود: عموم اهالی شریف جزیره خارگ باید از تماس‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد رعایت کنند.

دکتر لشکری تصریح کرد: یک طرح کامل از سوی این بیمارستان در سه فاز پیشگیری، مقابله، درمان و اعزام بیماران کرونایی خارگ تدوین‌شده است، با توجه به شرایط خاص جزیره و حوزه بین‌المللی خارگ، اولین جلسه مقابله با کرونا در خارگ ۹ بهمن برگزار شد که تا این لحظه جزیره به صورت ایزوله است که امیدوار هستیم باهمت تمامی مردم و مسئولان، سفید بودن وضعیت جزیره خارگ را حفظ کنیم.

 در ادامه ایشان نیز بابیان اینکه در حوزه پیشگیری این بیماری بر عهده این مرکز بهداشتی است، گفت: پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در جزیره در ارتباط با اماکن مراکز تجاری در حال انجام است.

وی گفت: این جزیره میزبان مردم از ۱۶۹ نقطه کشور است، اقدامات ارزشمندی در حوزه کرونا در جزیره خارگ باهم گرایی صورت گرفته بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های نفت و پتروشیمی صورت گرفته است.

سپس ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارک بابیان اینکه برای در خانه ماندن مردم باید از تمامی ظرفیت‌های موجود سایر دستگاه‌ها در جزیره استفاده شود افزود: اگر شهروندان و سایر اقشار مردم هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد کرونا جزیره خارگ را جدی نگیرند، شرایط به سمت‌وسوی بحران خواهد رفت.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: پزشکان و پرستاران جزیره مقاوم خارگ همچون دفاع جانانه این جزیره راهبردی در ۸ سال دفاع مقدس، هم‌اکنون در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و اهالی شریف جزیره خارگ قدردان زحمات این عزیزان هستند و با تلاش کادر درمانی، برگ زرینی دیگر با نام این ایثارگران به صفحات زرین این جزیره کهن اضافه شد.

ابراهیمی گفت: اهالی شریف خارگ همواره در روزهای سخت فارغ از هرگونه قومیت و زبان باهم گرایی، اتحاد و یکدلی با مشکلات و شرایط حساس در جزیره روبرو شده‌اند و با امید به خداوند متعال و تلاش و پشتکار بر مشکلات پیروز شده‌اند و این از خصوصیات اهالی صبور این جزیره است

در آخر دکتر لشگری تصریح کرد: در حوزه آموزشی اقدامات بسیار مناسبی در جزیره خارگ صورت گرفته است، با همکاری شهرداری و شورای شهر خارگ تلویزیون شهری خارگ در اختیار این مرکز جهت آموزش میدانی قرارگرفته است.

 

جلسه کرونا

 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۶۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید