سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸

اخبار

تقدیر فرماندار شهرستان جم از بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در زمینه مقابله با بیماری کووید 19

بمناسبت سومین روز از هفته سلامت فرماندار شهرستان جم به همراه رئیس شورای شهر جم و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و رئیس بیمارستان توحید جم ،دیدار و از اقدامات ویژه صورت گرفته بیمارستان توحید جم در راستای مقابله با بیماری کووید 19 تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، در این دیدار ابتدا دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ طی سخنانی طرح توسعه پروژه های بیمارستان توحید جم را یکی از اقدامات مثبت در جهت رفع مشکلات فضای فیزیکی و ارائه خدمات بیشتر به مردم عنوان کرد و گفت:ان شاالله این پروژه ها در هفته های آتی آغاز می گردند.

دکتر مالکی به منظور بررسی وضعیت بخش درمان و بهداشت و تجهیزات بیمارستان توجید جم گفت: خوشبختانه  به مبلغ ٥میلیارد تومان تجهیزات نو جهت بیمارستان توحید جم خریداری شده است.

دکتر مالکی در زمینه اقدامات انجام شده جهت مقابله با بیماری کرونا در بیمارستان توحید جم گفت:از شروع بحران شیوع بیماری کووید 19، بیمارستان توحید جم  اقدام به جداسازی تریاژ (ارزیابی اولیه جهت ورود و آغاز درمان) بیماران تنفسی در فضای خارج از بیمارستان و بخش ایزوله تنفسی نموده است.

دکتر مالکی گفت : این بخش ویژه با تجهیزات تخصصی و لازم همراه با کادر پزشکی و پرستاری مجرب در حال ارائه خدمات درمان به بیماران تنفسی و مبتلایان به ویروس کرونا می باشد.

دکتر مالکی افزود: واحد آموزش و پژوهش بهداشت  ودرمان صنعت نفت بوشهرنیز با همکاری شبکه بهداشتی درمانی شهرستان جم کلاسهای آموزشی در زمینه بیماری کووید 19  برگزار نموده است.

وی در پایان ابراز داشت : بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تمام تلاش خود را برای کنترل و مقابله با این بیماری به کار گرفته است .

در ادامه فرماندار شهرستان جم از رتبه اول شهرستان جم در غربالگری کرونا خبرداد.

آقای حسینی فرماندار شهرستان جم گفت: شهرستان جم به همت پرسنل خدوم عرصه سلامت توانسته رتبه اول غربالگری را در استان کسب نماید و از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در راستای مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

آقای حسینی گفت: شهرستان جم به علت ارتباط با ۳۱ استان و ۵۷۰ شهر کشور، شرایط کاملا متفاوتی نسبت به کلیه شهرستان ها دارد که با تدابیری که اتخاذ گردید توانستیم با شیوع ویروس در شهرستان مقابله کنیم.

وی گفت :۲۸ میلیارد تومان در سال جاری از طرف صنعت نفت درجهت تجهیز و ارتقا بیمارستان و همچنین مبارزه با کرونا اختصاص یافته است که به تدریج شاهد اثرات آن خواهیم بود.

در پایان این نشست از دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ،آقای ابا مترون و آقای نیکخواه رئیس خدمات پشتیبانی تقدیر شد.

 


تقدیر از دکتر مالکی  3

تقدیر از دکتر مالکی  6
تقدیر از دکتر مالکی  1

تقدیر از دکتر مالکی  2

تقدیر از دکتر مالکی  5

تقدیر از دکتر مالکی  7

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۸
تعداد بازدید : ۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید