سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۲۳

اخبار

فعال شدن تیم مرکز عملیات اضطراری در بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر

در روزهای آغازین با شیوع ویروس کرونا در کشور و مطابق با دستورالعمل ابلاغی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت،مرکز عملیات اضطراری در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با هدف ایجاد فرماندهی واحد و اتخاذ تصمیم‌های یکپارچه و هماهنگ برای مقابله با این بحران و راهبردهای اتخاذشده تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،دکتر نصرآبادی رئیس خدمات درمان ودارو و مسئول مرکز راهبری عملیات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ(EOC) گفت:بر این اساس تیم EOC و تیم ERT در محل از پیش تعیین شده مشغول انجام وظیفه شدند.

 

دکتر نصرآبادی

 

 دکتر نصرآبادی گفت:این تیم ها آموزش های لازم ، جهت خدمات رسانی عملیاتی خود را به شاغلین بر اساس دستورالعمل های تدوین شده انجام می دهند.

ایشان افزود:تیم EOC (مرکز عملیات اضطراری) روزانه هدایت تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی صنعت نفت بوشهر و خارگ بررسی و آمار مراجعین بیماران مشکوک،محتمل و بستری مثبت کرونا را به عهده دارند واطلاعات لازم برای پیگیری بیماران را  در اختیار تیم ERT (تیم واکنش سریع ) قرار می دهند.

وی گفت:تیم ERT وظیفه پایش و پیگیری روزانه بیماران سرپایی و بستری در موارد مشکوک و محتمل تا پس از بهبودی را بر عهده دارند.

ایشان افزود:بیمار یابی، آموزش ، گندزدایی محیط منزل و محل کار ،آموزش های لازم به بیمار و خانواده آنان و همچنین مسئول مربوطه محل کار، از وظایف تیم ERT می باشد.

دکتر نصرآبادی در ادامه گفت:پکیج بهداشتی شامل دستکش و ماسک و مواد گندزدایی بعد از ترخیص در اختیار بیمار قرار داده می شود.

شایان ذکر است بعد از بهبودی و اتمام قرنطینه با هماهنگی واحد ERT ،جهت شاغلین گواهی سلامت جهت بازگشت به کار توسط متخصصین صادر می شود.

گفتنی است تیم EOC بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر متشکل از کارشناسان پرستاری خانمها سرور نساج رضایی و فریبا محمد رضایی و تیم ERT متشکل از آقای اردشیر نصیری کارشناس بهداشت و خانمها فهیمه دشتیان و فرزانه باقری کارشناسان پرستاری و تیم گندزدایی و ضدعفونی که زیر مجموعه تیم ERT می باشد متشکل از آقایان مهرعلی مهرابی ، علی مظفری و عباس محمدی مشغول به فعالیت می باشند.

 

 

 تیم EOC

 

تیم EOC 2

تیم EOC 3

 

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۰۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید