سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹

اخبار

آیین بزرگداشت مقام پرستار در بیمارستان نفت خارگ برگزار شد.

با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر نصرآبادی رئیس درمان و دارو ،دکتر لشکری رئیس بیمارستان صنعت نفت خارگ ،مسئولین ستادی و درمان بهداشت و درمان بوشهر و خارگ و همچنین امام جمعه و مدیران ارشد بخش ویژه خارگ مراسم بزرگداشت مقام پرستار در سالن آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، در ابتدای این مراسم آقای عبداله زاده رئیس روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ، ضمن تبریک ولادت بانوی قهرمان کربلا و نامگذاری این روز به عنوان بزرگداشت روز پرستار، به ویژگی بارز صبر و استقامت حضرت زینب (س) به عنوان الگوی پرستاران جامعه پزشکی اشاره کرد.

سپس رضا عزیزی مترون بیمارستان ضمن تبریک و خیر مقدم به حضار محترم ، از زحمات همکاران پرستار و سایر گروههای درمانی و غیره تشکر نمودند و با حدیثی از پیامبر گرامی جایگاه پرستاری را  جایگاهی رفیع معرفی کردند که حتی جبرائیل نیز طالب آن بوده است .وی همچنین گزارشی از ارائه خدمات سطح بالاتر دادند، از جمله ایجاد ICU  به مدت 72 ساعت برای بیمار اعزامی که با توجه به شرایط بد آب و هوایی و عدم امکان اعزام بیمار، و همچنین دائر نمودن ICU نوزاد برای حدود 10 روز در طول سال اعلام داشتند.

 

روز پرستار خارگ 98 10

 

دکتر مالکی رییس بیمارستان صنعت نفت بوشهر و خارگ در این جشن با حضور در جایگاه از تلاشهای پرسنل شاغل در بیمارستان صنعت نفت خارک علی الخصوص پرستاران این بیمارستان تقدیر و تشکر نموده و از تلاشهای مدیریت جهت ارائه خدمت بهتر به مردم این جزیره خبر داد که با همکاری مسئولین منطقه ،مشکلات موجود که از کیفیت کار نیز می کاهند را پشت سر گذاشته وآینده ی بهتری جهت ارائه خدمات داشته باشیم.

در ادامه برنامه نیز دکتر نصر آبادی رئیس درمان و دارو در جایگاه حاضر شده و با خواندن شعری به سروده خودشان حضار را به وجد آوردند که مورد تشویق همکاران قرار گرفت.

 

روز پرستار خارگ 98 13

 

در این مراسم حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ طی سخنانی گفت:خدمت به خلق ،به خود کمک کردن است، به هر کسی خوبی کنید این خوبی به شما بر می‌گردد، پرستار تمام وجودش خوبی است، حرفه پرستاری در جزیره خارگ نقش مهم و محوری دارد.

حجت‌الاسلام موسی کمالی در مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان صنعت نفت جزیره خارگ اظهار داشت: نام‌گذاری خوبی در روز پرستار صورت گرفته است، حضرت زینب (س) در روز عاشورا واقعاً پرستار خوبی بودند، آن کسی که توانست پشتوانه خوبی برای امام حسین (ع) باشد، حضرت زینب (س) بود.

وی افزود: در ظهر عاشورا حضرت زینب (س) بود که اهل بیت را مواظبت کرد، یکی از ارکان جامعه ما که زنان هستند می‌توانند به جامعه کنند قشر پرستار هستند.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: جزیره خارگ آنگونه که باید و شاید پیشرفت نکرده است، شما تنها بیمارستانی هستید که امید تمام جزیره و حتی سکوهای نفتی به شما است که اگر اتفاقی افتاد اینجا تنها پناه‌گاه است.
وی با بیان اینکه خارگ مقاوم رشادت‌های پرستاران در ٨ سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد گفت: خدمت به مردم از بالاترین نوع ایثارگری در جامعه امروزی است.

 

روز پرستار خارگ 98 4

 

در ادامه بهروز خواجه رئیس شورای شهر خارگ گفت: پرستاران رسالت مهم خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده دارند که با سختی و مشکلات فراوانی همراه است و تنها با عشق و ایمان می توان آن را تحمل کرد.

وی افزود: رسالت ایمانی، دینی و اسلامی پرستاران ازسایر ابعاد مهمتر است و این عزیزان باید در هر جایگاهی که قرار دارند نقش ایمانی، دینی و اسلامی خود را به خوبی ایفا نمایند.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: شغل پرستاری یک عبادت است، عبادتی که در تراز عبادت‌های درجه اول است، این فرمایش پیامبر گرامی اسلام است که می‌فرماید: هر کس یک شبانه روز بیماری را پرستاری نماید خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می‌نماید.

خواجه در این مراسم خاطرنشان کرد: از درگاه ایزد منان برای شما پرستاران و خانواده گرامیتان آرزوی سلامتی و سعادت دارم و از صمیم قلب روز پرستار را خدمت شما بویژه پرستاران دریادل جزیره مقاوم خارگ مشغول خدمت رسانی هستند را تبریک عرض می نمایم

 

روز پرستار خارگ 98 5

 

سپس محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ  طی سخنانی گفت:بیمارستان صنعت نفت خارگ به عنوان یکی از مرجع درمانی جزیره است و در غیر از مسائل درمانی در مسؤلیت اجتماعی هم عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس این جزیره به تعداد روزهای جنگ بمباران شده است و شهید فریدون امیری از پرسنل خدوم این بیمارستان در زمان خدمت رسانی به درجه رفیع شهادت نائل شد و این نشان عزم خدمت رسانی پرستاران جان بر کف این بیمارستان در ٨ سال دفاع مقدس است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خدمات رسانی این بیمارستان به این جزیره محدود نشده و این بیمارستان سکوها و محیط پیرامون دریایی این جزیره را پوشش می‌دهد و باعث شده جان بسیاری از دریانوردان ایرانی و بیگانه در این بیمارستان نجات یافته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضایی گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر قول تأمین اجتماعی استان در زمینه خدمات درمانی در این جزیره عملی شود که این موضوع یکی از خواسته‌های به حق اهالی شریف خارگ است.

 گفتنی است: در پایان این آیین از پرستاران بیمارستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شدند.

 

  روز پرستار خارگ 98 12

 

روز پرستار خارگ 98 9

 

روز پرستار خارگ 98 7

 

روز پرستار خارگ 98 8

 

روز پرستار خارگ 98 14

 

روز پرستار خارگ 98 3

روز پرستار خارگ 98 2

 

روز پرستار خارگ 98 1

۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹
تعداد بازدید : ۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید