سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۸

اخبار

برگزاری جلسه مشترک پزشکی خانواده سازمان و بهداشت و‌ ‌درمان بوشهر از طریق ویدیو کنفرانس

جلسه مشترک ویدئو کنفرانس تیم سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با رئیس و کارشناسان سلامت خانواده ستاد سازمان در سالن آموزش درمانگاه خانواده شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,این جلسه با هدف ارتقاء شاخص های سلامت در حوزه سلامت خانواده و بررسی محورهای عملیاتی سال 98 و با حضور دکتر نجفی رئیس پزشکی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دیگر کارشناسان تیم سلامت خانواده درمانگاههای شهرک شهید تندگویان و شهرک پردیس و همچنین دکتر طاهره جعفری رئیس سلامت خانواده سازمان,شیدا سجادی و اکرم کارگرمقدم از کارشناسان سلامت خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت,برگزار شد.

در این ویدئو کنفرانس مطالعه کتابچه های شاخص،توجه به نکات مطرح شده در نامه ارسالی و انطباق آن با شرایط منطقه ،گزارش پیشرفت 6 ماه برنامه عملیاتی در منطقه و انطباق آن با مسائل مطرح شده در کتابچه های شاخص ،اقدامات پیشنهادی برای سال 99 جهت رفع موانع و ارتقاء وضعیت سلامت جمعیت تحت پوشش و... به تفصیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه مشترک واحدهای پزشکی خانواده مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق کشور و آغاجاری نیز حضور داشتند.

 

ویدیو کنفرانس پزشکی خانواده 1

ویدیو کنفرانس پزشکی خانواده 2

ویدیو کنفرانس پزشکی خانواده 3

ویدیو کنفرانس پزشکی خانواده 4

۸ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۴۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید