سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۲۸

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، پایبند به اصول و روشهای سازمانی

تیمی از کارشناسان مدیریت سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منظور بررسی عملکرد حوزه پرستاری و دندانپزشکی از بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بازدید کردند.
   به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان بوشهر و خارگ، تیمی از کارشناسان مدیریت سلامت سازمان بنا به درخواست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به شهرستان جم عزیمت نمودند. دکتر مالکی علت این درخواست را تطبیق روشهای جاری با انتظارات مدیریت سلامت عنوان کرده و گفت: مدیریت سلامت گره گشای اشکالات اجرایی در حیطه منابع انسانی تخصصی درمانی می باشد و ما زودتر از این ها منتظر حضور کارشناسان آن حوزه در منطقه بودیم تا هر چه سریع تر با سیاستهای کلان سازمان همگام شویم.

دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست نظارت و ارزیابی درمانهای تخصصی سازمان ،دکتر امیر هوشنگ دقایقی مسئول راهبردی خدمات سلامت محور بهداشت دهان و دندان سازمان،شکراله رنجبر مسئول پرستاری در حوزه بیمارستان ها و پلی کلینیک های تخصصی سازمان  و مریم همتی کارشناس پزشکی خانواده طب صنعتی و بهداشت سازمان در این مسیر همراه منطقه بودند و روشهای مورد تایید سازمان را تببین نمودند که به زودی اجرایی خواهد شد.

روابط عمومی به نقل از دکتر مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ اظهار داشت: برای ایجاد چهارچوب مناسب و منطبق بر دیدگاههای سازمانی ،بهترین راهکار این بود که تیم مدیریت سلامت از نزدیک و بصورت میدانی وارد عمل شود تا بتواند بهتر نظر بدهد.

 

بازدید دکتر دقایقی و سرافرازیان 11

 

بازدید دکتر دقایقی و سرافرازیان 13


بازدید دکتر دقایقی و سرافرازیان 15
بازدید دکتر دقایقی و سرافرازیان 14

۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۰۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید