کلاس آموزشی تکریم ارباب رجوع با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت خدمات گیرندگان جهت کلیه پرسنل پذیرش و حراست در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،در
این کلاس دکتر کامران کیانی دکترای مدیریت و مدرس دانشگاه مباحثی را در خصوص نحوه
ارتباط با همکاران و مراجعین و بیماران،انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی،نحوه
برخورد با مراجعین ،نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمتگزاری ،شناخت انواع ارباب رجوع و
روش های برخورد با آنها،استفاده از انرژی مثبت و نفی افکار منفی و برنامه ریزی در
راستای کسب موفقیت و ... بیان کردند.



