سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی تکریم ارباب رجوع در بیمارستان توحید جم

کلاس آموزشی تکریم ارباب رجوع با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت خدمات گیرندگان جهت کلیه پرسنل پذیرش و حراست در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،در این کلاس دکتر کامران کیانی دکترای مدیریت و مدرس دانشگاه مباحثی را در خصوص نحوه ارتباط با همکاران و مراجعین و بیماران،انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی،نحوه برخورد با مراجعین ،نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمتگزاری ،شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها،استفاده از انرژی مثبت و نفی افکار منفی و برنامه ریزی در راستای کسب موفقیت و ... بیان کردند.

 

کلاس تکریم ارباب رجوع 1 2

کلاس تکریم ارباب رجوع 1 4

کلاس تکریم ارباب رجوع 1 5

کلاس تکریم ارباب رجوع 1 3

کلاس تکریم ارباب رجوع 1 1

۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید