سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰

اخبار

برگزاری جلسه میثاق مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

اولین جلسه میثاق مسئولین واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ،در سالن درمانگاه شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ضمن خوشامد گویی و تشکر از مسئولین جهت حضور در این جلسه و بیان اهداف برگزاری این جلسه ,ابراز امیدواری کردند: بتوانیم با همکاری و بیان نظرات و پیشنهادات سازنده و چالش های بهداشت و درمان نفت بوشهر و خارگ در جهت تبادل افکار و مشکلات سازمان گام های موثری را در جهت خدمات بهتر به کارکنان و مراجعین برداریم.

دکتر مالکی همچنین به بیان سه هدف کلان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ پرداخت و گفت : اجرای بهتر و کاملتر و بهبود مستمر و تکمیل فرایند های پزشکی خانواده, اجرای بهتر و کاملتر برنامه طب صنعتی و اجرای طرح بهداشت دهان و دندان می باشد که ان شاالله با همکاری شما مسئولین محترم بتوانیم قدمهای موثری را برداریم.

جلسه میثاق1 4

 

وی گفت:در راستای اجرای صحیح فرایند کاری, ما پشتیبان مسئولین و کارکنان خود هستیم و لازم  می دانیم در جهت رسیدن به اهداف سازمانی همدیگر را حمایت کنیم .

ایشان افزود : شفاسازی  اصلی ترین راهکار بهبود سیستم های مدیریتی می باشد و ما باید به سمتی پیش برویم که عملکرد مان شفاف باشد و در یک ساز و کار سیستمی قابل رصد باشد.

وی ادامه داد: مهم این است که مسئولین بتوانند در کنار هم و با هم اندیشی و هم افزایی , برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.

دکتر مالکی عنوان کرد: مسئولین نباید خارج از وظایف خود پا بگذارند و حدود تصمیم مدیریتی خود را بدانند و اگر سلسله مراتب اداری را رعایت نکنند، همکاران آنان نیز در واحدهای مختلف نیز این سلسله مراتب رعایت نخواهند کرد.

وی افزود: برای پبشبرد اهداف سازمانی باید چارچوب های سازمانی حفظ شود و اگر افرادی تخطی کنند، طبق مقررات سازمان با وی برخورد شود.

دکتر مالکی با تاکید بر ضرورت اصلاح فرایندها برای تحقق برنامه ها در این باره تصریح کرد: بروز رسانی فرایندها با توجه به دستوالعملهای جدید و آگاه سازی مسئولین فرآیندها در جهت پیشبرد و رسیدن به اهداف الزامی می باشد.

در این جلسه از طرف مسئولین شرکت کننده, چالش ها و پیشنهاداتی در زمینه ارتقای فعالیت های بهداشتی و درمانی ارایه شد و از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه نیز مصوباتی در پی داشت.

مقرر گردید جلسه میثاق مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک به صورت ماهیانه یک روز برگزار شود .

 

 

جلسه میثاق1 3

جلسه میثاق1 2

 

جلسه میثاق1 6

 

جلسه میثاق1 7

 

جلسه میثاق1 1

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۸۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید