سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۴۷

اخبار

بازرسی و ارتقای سلامت اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و خارگ

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در جمع اعضای کمیته ارتقای سلامت اداری و مسوولان واحدهای بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خارگ حضور یافت ، پایش فرآیندها جهت صیانت از منابع انسانی، مالی و تجهیزاتی کشور را وظیفه سازمانهای نظارتی دانسته و ضمن توصیه به مرافبت دایم در این حوزه، کلیه کارکنان و مدیران واحدها را مسوول اصلاح فرآیندها دانست.

دکتر امینی در پی بازرسی انجام شده قبلی در این جلسه به بررسی اصلاحات صورت گرفته در منطقه پرداخته و یکایک اشکالات را در چهارچوب بازنگری فرآیندها مورد نقد قرار داد.

مسوول ارتقای سلامت اداری سازمان نیز تشکیل منظم جلسات کمیته مربوطه و پیگیری و کشف مبادی فساد اداری را لازمه حفظ و بقای سالم سازمانها دانست.

خانم آجیدیان مسئول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان ضمن بررسی صورتجلسات مرتبط با موضوع ،مجددا توضیحات کاملی را درباره سنجه های مورد نظر ارایه نمود.

دکتر مالکی ضمن تاکید مجدد بر تعهد مدیران و کلیه کارکنان به کشف و بستن مبادی فساد اداری اعلام نمود ما در برابر ایرادات نظارتی گرفته شده، نباید صرفا در مقام دفاع برآییم و باید با اصلاح فرآیندها، مسیرهای روشن شده توسط تیم بازرسی را طی نماییم تا مایه ی حفظ آبرو و بقای سازمانمان باشیم.

 

جلسه سلامت اداری 3


جلسه سلامت اداری 2
جلسه سلامت اداری 1

۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۴۴
تعداد بازدید : ۹۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید