سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۳۴

اخبار

برگزاری جلسه "ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد " در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

در حاشیه بازدید بازرسان سازمان از بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر جلسه ای با عنوان ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور دکتر امینی رئیس بازرسی سازمان و خانم اجیدیان کارشناس سلامت اداری سازمان و جمعی از مسئولین واحدهای درمانی و ستادی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,  در این جلسه دکتر امینی به اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی و مستندات منطبق بر واقعیت تاکید کرد و گفت: سلامت نظام اداری برنتیجه انجام کار تاثیر بسزایی دارد و در بازرسی این بهداشت و درمان در بخش درمان غیرمستقیم اگر قصوراتی بوده علت آن عدم آموزش کارکنان این بخش می باشد.

سپس خانم آجیدیان با تشریح قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اداری اظهار داشت:  قانون نظام سلامت و مقابله با فساد یکی از قانون های سلامت است و مسئولین باید به این قانون ها عمل کنند.

خانم آجیدیان ضمن تاکید به اطلاع رسانی ماده 13 و 14 قانون ارتقاء سلامت و نظام اداری و مقابله با فساد به بررسی سه ماهه شاخص ها ، سنجه ها و نقاط قوت و ضعف و همچنین انجام اقدامات اصلاحی پرداخت.

وی همچنین به "بررسی گلوگاههای فساد" در بهداشت و درمان صنعت نفت نیز تاکید کرد. 

خانم آجیدیان گفت: ریاست جمهوری تا پایان سال 1398 به سازمان ها و ادارات دولتی فرصت خودارزیابی داده است که این فرصتی برای ارزیابی بهداشت و درمان از سوی خودمان است.

در پایان خانم آجیدیان ، به سوالات مسئولین این بهداشت و درمان در مورد شاخص ها و سنجه های مربوطه پاسخ های لازم دادند.

 

جلسه سلامت اداری 1

 

جلسه سلامت اداری

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲
تعداد بازدید : ۹۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید