سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳

اخبار

نشست اصحاب رسانه شهرستان جم با رئیس بیمارستان توحید

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار،دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم درجلسه ای صمیمانه با اصحاب رسانه شهرستان جم پاسخگوی سوالات متعدد خبرنگاران بود.
به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر, در این جلسه 3ساعته که 14نفر از سردبیران ،خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری ها و سایت های محلی شهرستان جم حضور داشتند ,دکترباقری ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار والا مقام شهید محمود صارمی از اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب خبرنگاران تقدیر کرد و افزود: اصحاب رسانه شهرستان از دانش بالای رسانه ای برخوردارند که بخشی از موفقیت‌های بیمارستان مدیون نقدهای اهالی رسانه است و از راهکارهای سازنده این قشر دلسوز و زحمتکش استقبال می کنیم.
رئیس بیمارستان توحید فرهنگ بالای مردم جم را از عوامل توسعه کمی و کیفی بیمارستان عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم روز به روز بر خدمات بیمارستان افزوده شود.
 وی در خصوص فشارهایی که بیمارستان توحید از بابت عدم خدمات درمانی مطلوب و محدود درمانگاه تامین اجتماعی متحمل می شود پاسخ داد: مراجعات متعددی بخصوص در بخشهای سرپایی متوجه بیمارستان است که می طلبد مسئولین امر در این خصوص چاره ای بیاندیشند تا بیمارستان توحید بتواند بیشتر فعالیت خود را در خدمات دهی در بخشهای بستری , اتاف عمل , اورژانس و. ...به انجام برساند.
رئیس بیمارستان توحید در نشست خبری گفت: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر ارائه دارو و خدمات به مراجعین در بیمارستان نداشته است و کمبودی احساس نخواهد شد.
دکتر باقری خاطرنشان کرد:  ساختمان دیالیز بیمارستان توسط شرکت فجر جم و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شورای شهر جم , نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خیرین منطقه با شش تخت اخیرا راه اندازی شده است.
  دکتر باقری با اعلام اینکه سیکل پرداختی وجه خدمات از طرف مراجعین را کوتاه کرده ایم، گفت: ۴۰ درصد مراجعین به بیمارستان از کارکنان وزارت نفت و الباقی عموم شهروندان حتی از شهرستان های مجاورند.
 وی گفت: در بیمارستان هیچ برخورد تبعیض آمیز وجود ندارد و تلاش می شود بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.
در پایان خبرنگاران از پاسخگویی مسئولین بیمارستان توحید به مردم نسبت به عملکرد خود و همچنین از پرستاران و کارکنان پذیرش که موجبات رضایت ارباب رجوع را را فراهم نموده‌اند، تشکر و قدردانی نمودند.
 

 

نشست خبرنگاران 97 2

نشست خبرنگاران 97 3

نشست خبرنگاران 97 5

نشست خبرنگاران 97 4

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۴۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید