سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰

اخبار

برگزاری کارگاه "رهایی از استرس و کسب آمادگی ذهنی در کمتر از یک دقیقه "در درمانگاه شهید تندگویان

کارگاه آموزشی رهایی از استرس و کسب آمادگی ذهنی در کمتر ازیک دقیقه و درمان استرس و اضطراب قبل از کنکور توسط دکتر سید حامد کاظمینی پزشک عمومی و هیپنوتراپیست درمانگاه خانواده شهید تندگویان جهت خانواده های ساکن شهرک و فرزندان کارکنان در سالن کنفرانس درمانگاه شهرک شهید تندگویان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,هدف از آموزش این دوره، آشنایی با منابع استرس، بازسازی شناختی و فراگیری مهارت‌های کنترل استرس می‌باشد.
در این کارگاه دکتر کاظمینی گفت :  آموزش مدیریت استرس به افراد کمک می‌کند تا بر فرایند‌های شناختی و رفتار خود نظارت داشته باشند و اجازه ندهند که تفکرات منفی حاصل از شرایط استرس‌زا تأثیرات منفی خود را بر جسم و روان آنان بر جای گذارد.
وی در ادامه افزود : در آموزش مدیریت استرس روش‌های مختلف آرامش‌جویی مورد توجه قرار می‌گیرد. به این ترتیب تنش افراد کاهش می‌یابد و سلامت روانی و جسمانی آنها تأمین می‌شود. در ضمن افراد در برابر عوامل استرس‌زا که در آینده با آن مواجه می‌شوند نیز مقاوم‌تر می‌گردند.
گفتنی است عواید حاصل از این کارگاه توسط "خیریه ناز" صرف امور خیر در سیستان و بلوچستان با مدیریت صمد شجاعی مطلق پرستار درمانگاه پارس جنوبی خواهد شد.
 

مدیریت استرس
مدیریت استرس

۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۰۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید