سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷

اخبار

عقد تفاهم نامه با بیمارستان کیش برای پشتیبانی از عملیات سکوهای دریایی پارس جنوبی

بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با عقد تفاهم نامه با بیمارستان تخصصی کیش ، پشتیبانی درمانی از سکوهای دریایی منطقه پارس جنوبی بخصوص در مواقع بحران های احتمالی را ارتقا‌ بخشید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، دکتر تلطف مسئول درمان سکوهای دریایی پارس جنوبی و محمد عندلیب رئیس امور پیمان های بهداشت و درمان بوشهر ، پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی کیش و اشنا شدن با امکانات درمانی موجود در این بیمارستان ، در جلسه ای با حضور دکتر خلخالی رئیس بیمارستان کیش ، اقدام به عقد تفاهم نامه جهت پذیرش بیماران و مصدومین اعزامی از سکوهای دریایی پارس جنوبی ، به این بیمارستان نمودند .
محمد عندلیب در این رابطه گفت : با توجه به فاصله سکوهای دریایی پارس جنوبی تا جزیره کیش و همچنین فعال بودن شبانه روزی فرودگاه در این جزیره و نیز حضور تمام وقت تیم تخصصی پزشکی به خصوص جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی و قلب و ... ، امکان ارایه خدمات بهینه و در حداقل زمان به کارکنان زحمتکش شاغل در سکوهای دریایی ، فراهم شده است . عندلیب افزود : در حال حاضر سکوهای دریایی متعددی برای ۲۴ فاز پالایشگاهی پارس جنوبی و در عمق ۱۱۰ کیلومتری از سواحل خلیج فارس ، مشغول به فعالیت هستند که با عقد این تفاهم نامه ، پشتیبانی درمانی مناسب تری از فعالیت های صنعتی جاری در این منطقه ، به عمل خواهد امد.

 

عقد قرارداد با کیش 3

عقد قرارداد با کیش 2
عقد قرارداد با کیش 1  

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۱۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید