سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۶

اخبار

اعزام بیمار ۱۴ ساله پیوند قلبی از بیمارستان صنعت نفت خارگ به تهران

یک بیمار ۱۴ ساله که دچار عوارض قلبی پس از پیوند قلب شده بود، از بیمارستان صنعت نفت خارگ به بیمارستان شهید رجایی تهران اعزام شد. این اعزام با هماهنگی ستاد هدایت بیماران استان بوشهر و ستاد هدایت مرکزی در تهران و با استفاده از هواپیما مجهز به امکانات پزشکی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی؛ در پی بروز مشکلات قلبی برای یک بیمار ۱۴ ساله که پیش از این تحت عمل پیوند قلب قرار گرفته بود، بیمارستان صنعت نفت خارگ به سرعت وارد عمل شد. دکتر پیله رودی، رئیس بیمارستان صنعت نفت خارگ، اعلام کرد که این بیمار به دنبال عوارض ناشی از پیوند قلب به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد. تیم پزشکی شامل متخصصین طب اورژانس، قلب و عروق، و جراح عمومی پس از انجام معاینات، آزمایشات لازم وضعیت بیمار را بررسی کردند.

با توجه به شرایط پیچیده بیمار و پس از مشاوره با متخصصین بیمارستان شهید رجایی تهران، تصمیم به اعزام فوری بیمار به تهران گرفته شد. این اعزام با هماهنگی ستاد هدایت بیماران استان بوشهر و ستاد هدایت مرکزی در تهران صورت گرفت و با همراه طبی برای انتقال بیمار اعزام شد.

دکتر پیله رودی همچنین افزود که تمامی اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان خارگ انجام شده و بیمار در طول انتقال تحت مراقبت ویژه قرار داشت. وی خاطرنشان کرد: "تلاش شبانه‌روزی تیم پزشکی و هماهنگی‌های انجام‌شده با تهران نقش حیاتی در حفظ جان این نوجوان داشت."

 

اعزام بیمار 14 ساله

۲۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۳
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید