سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۲

اخبار

تفاهم همکاری برای برگزاری برنامه‌های بازآموزی در بیمارستان‌های توحید جم و خلیج فارس خارگ

در جلسه‌ای میان رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و دکتر گیسو حاتمی، رئیس آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امکان برگزاری برنامه‌های آموزش مداوم با امتیاز بازآموزی در بیمارستان‌های توحید جم و خلیج فارس خارگ مورد بررسی قرار گرفت. این نشست به تفاهمی برای تقویت همکاری‌های دوجانبه منجر شد.
به گزارش روابط عمومی؛ در تاریخ 25 مهر 1403، جلسه‌ای میان رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و دکتر گیسو حاتمی، رئیس آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در محل این دانشگاه برگزار شد. موضوع این نشست، بررسی امکان برگزاری برنامه‌های آموزش مداوم همراه با امتیاز بازآموزی برای کارکنان بیمارستان‌های توحید جم و خلیج فارس خارگ بود.

دکتر حاتمی از پیشنهاد بهداشت و درمان صنعت نفت استقبال کرده و بر ضرورت بررسی جزئیات و هماهنگی‌های اداری و اجرایی برنامه‌های بازآموزی تاکید کرد. در این جلسه، توافقات اولیه برای برگزاری بازآموزی‌های حضوری در بیمارستان‌های توحید جم و خلیج فارس خارگ توسط اساتید دانشگاه و بهداشت و درمان نفت به‌دست آمد. همچنین مقرر شد که در آینده، وبینارهای آموزشی در زمینه‌های گوناگون برگزار شود.

برگزاری این برنامه‌ها با هدف ارتقای علمی کارکنان و به‌روز رسانی دانش و مهارت‌های آنان، نقشی مهم در بهبود سطح علمی و توانمندی کادر درمان ایفا خواهد کرد. یکی از نکات برجسته این همکاری، اعطای امتیاز بازآموزی در سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت است که با این جلسه هماهنگی، گامی بزرگ در جهت تحقق آن برداشته شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید