سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰

اخبار

تحول در خدمات درمانی خارگ؛ ایجاد اورژانس سوانح و سوختگی به زودی

مدیر عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در دیداری با مسئولان شرکت پایانه نفتی خارک بر خدمت‌رسانی بی‌وقفه به کارکنان، خانواده‌های آنان و مردم مناطق نفتی تأکید کرد. همچنین لزوم ایجاد بخش اورژانس سوانح و سوختگی در جزیره خارگ مطرح شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ، مدیر عملیات سلامت این سازمان طی نشستی با مسئولان شرکت پایانه نفتی خارک در دفتر رئیس منطقه پایانه نفتی خارگ حضور یافت. در این دیدار، دکتر فلاح گزارشی از اقدامات انجام‌شده در مرکز عملیات اضطراری (EOC) سازمان و برنامه‌های پیش‌رو ارائه داد.

دکتر فلاح در این نشست ضمن تأکید بر تعهد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نسبت به کارکنان، خانواده‌های آنان و سایر ساکنان مناطق نفتی، بیان کرد: "سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در هر شرایطی با تمام توان در خدمت کارکنان و خانواده‌هایشان بوده و این خدمات را افتخار خود می‌داند."

در ادامه این دیدار، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) پایانه‌های نفتی ایران نیز به اهمیت ایجاد یک بخش اورژانس سوانح و سوختگی در جزیره خارگ اشاره کرد. وی خاطرنشان کرد که این بخش باید با محوریت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و با همکاری شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ تأسیس شود تا بتوان به طور مؤثر به حوادث و سوانح احتمالی در منطقه پاسخ داد.
۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید