سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۵

اخبار

همایش ارتقاء سلامت روان و خودمراقبتی در پتروشیمی نوری با گرامیداشت یاد شادروان رضا هاشمی

در آستانه روز جهانی سلامت روان و به مناسبت هفته سلامت، همایشی با محوریت «اصول ارتقاء سلامت روان در خودمراقبتی» در شرکت پتروشیمی نوری واقع در منطقه پارس جنوبی برگزار شد. این همایش با حضور رئیس و مدیران واحدهای مختلف پتروشیمی نوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی؛ در این نشست، دکتر سعید گران‌پی، رئیس شورای تخصصی سلامت و روان بهداشت و درمان صنعت نفت، و دکتر احمد حاجبی، استاد بیماری‌های اعصاب و روان، به تشریح اهمیت توجه به سلامت روان در محیط کار، که شعار نمادین سازمان بهداشت جهانی در سال 2024 نیز بر آن تأکید دارد، پرداختند. همچنین نقش کلیدی مسئولین واحدهای عملیاتی در ایجاد محیط کار سالم و به دور از استرس‌های فرساینده مورد بحث قرار گرفت.

یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این همایش، ضرورت ارتقاء سواد سلامت روان و تأکید بر تأثیر خودمراقبتی در بهبود بهداشت روان به ویژه در محیط‌های کاری بود.

در ابتدای این همایش نیز مراسم یادبودی برای شادروان رضا هاشمی، رئیس فقید واحد مددکاری و روابط کار پتروشیمی نوری، که اخیراً به علت بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت، برگزار شد. این مراسم با حضور همکاران و مدیران برگزار و یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شد.

پتروشیمی نوری - سلامت روان 7
پتروشیمی نوری - سلامت روان 6
پتروشیمی نوری - سلامت روان 5
پتروشیمی نوری - سلامت روان 4
پتروشیمی نوری - سلامت روان 3
پتروشیمی نوری - سلامت روان 2
پتروشیمی نوری - سلامت روان 1

۱۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید