سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۰

اخبار

بیمارستان توحید جم با قدرت به جلو

آغاز فعالیت دستگاه نوار مغز، عصب و عضله در بیمارستان توحید جم

دکتر فرهاد باقری، رییس بیمارستان توحید جم، اعلام کرد که دستگاه پیشرفته نوار مغز، عصب و عضله به تازگی در کلینیک فوق تخصصی این بیمارستان خریداری و راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهاد باقری، رییس بیمارستان توحید جم، اعلام کرد که دستگاه پیشرفته نوار مغز، عصب و عضله به تازگی در کلینیک فوق تخصصی این بیمارستان خریداری و راه‌اندازی شده است. این اقدام با هدف ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالاتر و افزایش رضایت بیماران از خدمات پزشکی ارائه شده در این مرکز به انجام رسیده است.

 

با بهره‌گیری از این تجهیزات پیشرفته، متخصصان بیمارستان توحید جم قادر به ارزیابی دقیق‌تر و تشخیص سریع‌تر مشکلات عصبی و عضلانی بیماران محترم خود خواهند بود. این دستگاه امکان انجام آزمون‌های الکترومیوگرافی (EMG) را فراهم می‌سازد و به بررسی مسائلی همچون فشار دیسک گردن و کمر، صدمات عصبی ناشی از دیابت، و صدمات عصبی پس از حوادث مانند تصادفات کمک می‌نماید.

 

با توجه به این اقدام مهم، بیمارستان توحید جم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی منطقه را ایفا خواهد کرد. این مرکز پزشکی با اعتماد به استراتژی‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین، به عنوان یکی از مراکز برجسته در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در جنوب استان بوشهر شناخته می‌شود.

نوار عصب 3
نوار عصب 5

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۵۷
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید