سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۱۰

اخبار

پیوند قلب بهداشت با آرامش جامعه

در دیداری میان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با ساکنان شهرک مسکونی پارس جم، دکتر سعید گران پی به معرفی دستاوردها و پاسخ به نیازهای جامعه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر همراه با رئیس بیمارستان توحید جم، در یک نشست صمیمی با ساکنان شهرک مسکونی پارس جم دیدار کردند. در این نشست که در قالب میز خدمت برگزار شد، دکتر گران پی به ارائه گزارشی از عملکرد بهداشت و درمان در منطقه پرداخت و به مسائل و نیازهای ارائه شده توسط ساکنان پاسخ داد.

در این نشست، دکتر گران پی به تشریح جزئیات اقدامات انجام شده در زمینه بهداشت و درمان پرداخته و اهمیت همکاری مؤثر با جامعه را تأکید نمود. وی به تعهدات سازمان به تأمین خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرده و اظهار داشت که همواره آغوش بهداشت و درمان بر روی انتقاد و پیشنهادهای افراد باز است و تلاش مضاعفی برای بهبود وضعیت بهداشتی در منطقه خواهد کرد.

در پایان این نشست صمیمی، حضار به تبادل نظر و ارتباط مستمر بین مسئولان و جامعه تأکید کردند و اعلام کردند که اینگونه نشست‌ها به عنوان پلی برای حل مشکلات و بهبود خدمات بهداشتی خواهد بود.

 


نشست با ساکنین 4
نشست با ساکنین 3
نشست با ساکنین 2

۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید